Jag försökte skaffa appen för att se den i kväll men det gick fan inte. Jag vill titta på tv, då måste jag registrera min tv på amazon men fick det inte att funka.Jag tyckte det. För lättsammare underhållning rekommenderar jag Fleabag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försökte skaffa appen för att se den i kväll men det gick fan inte. Jag vill titta på tv, då måste jag registrera min tv på amazon men fick det inte att funka.Jag tyckte det. För lättsammare underhållning rekommenderar jag Fleabag!
Första och andra avsnittet var ganska tungt. Men sen tycker jag att den blev betydligt mer spännande än tung.Jag letar ny serie att ta mig igen, är i valet och kvalet till Unbelievable. Höll på att börja gråta av trailern, men är den alltid tung?
Det var ju jag som rekommenderade dig Fleabag!
Men du har rätt, jag kan givetvis titta om serien igen!
Jag tycker inte det!Jag letar ny serie att ta mig igen, är i valet och kvalet till Unbelievable. Höll på att börja gråta av trailern, men är den alltid tung?
Ja den är tung men väldigt bra.Jag letar ny serie att ta mig igen, är i valet och kvalet till Unbelievable. Höll på att börja gråta av trailern, men är den alltid tung?
Har sett några avsnitt nu och jag gillar den verligen! Tyvärr ser jag utan text (det jag hittade) så hänger inte riktigt med på alla skämt, men den är fantastisk ändå. Och sambon älskar den, så tusen tack för att du letade fram den
Vi håller på! Har bara hunnit med två avsnitt av säsong 1 än så länge, men det är ju helg på ingång!Har nu sett sista avsnittet av Succession säsong 2. Vilken jäkla säsong det varit! Spännande och så välgjort. Rekommenderar verkligen och längtar redan till nästa säsong.
Fler här borde se den!
Jag såg första avsnittet i går kväll men ... nja? En massa elaka familjemedlemmar som jävlas med varann? Men jag ska fortsätta.Har nu sett sista avsnittet av Succession säsong 2. Vilken jäkla säsong det varit! Spännande och så välgjort. Rekommenderar verkligen och längtar redan till nästa säsong.
Fler här borde se den!
Avis hur bra var den?Maleficent 2
Jag såg tre-fyra avsnitt men toktröttnade faktiskt efter det. Det kändes som upprepningar hela tiden och blev mer och mer orealistiskt.Sett fyra avsnitt av La casa de papel.
Jag gillar den men har fruktansvärt svårt för spanskan. Kommer på mig själv med att tänka då och då att jag önskar den kunde varit på engelska.. men jag gillar storyn så det är väl värt att uthärda![]()
Jag är faktiskt inte heller övertygad, av precis samma anledning plus att jag har svårt för serier där jag inte gillar/känner för någon av karaktärerna, men eftersom @Malibu_Stacy s senaste tips visade sig vara en riktig fullträff för mig tänkte jag fortsätta några avsnitt till innan jag ger uppJag såg första avsnittet i går kväll men ... nja? En massa elaka familjemedlemmar som jävlas med varann? Men jag ska fortsätta.
Lite så tänker jag med. Att i och med att @Malibu_Stacy gillar den så är det nog inte bara en massa odrägliga karlar som tjafsar om makt.Jag är faktiskt inte heller övertygad, av precis samma anledning plus att jag har svårt för serier där jag inte gillar/känner för någon av karaktärerna, men eftersom @Malibu_Stacy s senaste tips visade sig vara en riktig fullträff för mig tänkte jag fortsätta några avsnitt till innan jag ger upp![]()
Känner du pressen @Malibu_Stacy?Lite så tänker jag med. Att i och med att @Malibu_Stacy gillar den så är det nog inte bara en massa odrägliga karlar som tjafsar om makt.![]()
Kände samma, men gav det en ärlig chans och det blir bättre och bättre.Jag såg första avsnittet i går kväll men ... nja? En massa elaka familjemedlemmar som jävlas med varann? Men jag ska fortsätta.
Eh jaaa! Nä men det är absolut en serie om makt men också om familjerelationer som jag tycker ändå gestaltas på ett bra sätt. Jag slutar inte förvånas över hur sjukt rika de är, med betoning på sjukt. För jag fattar att de är så elaka och sjuka mot varandra när de lever i den värld som de faktiskt lever i, och jag finner det fascinerande på många sätt. Även fast de är elaka så känns det ändå realistiskt att de faktiskt skulle bete sig så.Känner du pressen @Malibu_Stacy?![]()