Nu under förmiddagen har jag sett sista avsnittet av The Sinner (säsong 1) och det var nog bland det bästa jag sett på Netflix på ett bra tag! Ser fram emot att börja på säsong 2, hoppas att den är lika bra!
vart finns säsong 2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu under förmiddagen har jag sett sista avsnittet av The Sinner (säsong 1) och det var nog bland det bästa jag sett på Netflix på ett bra tag! Ser fram emot att börja på säsong 2, hoppas att den är lika bra!
vart finns säsong 2?
Oj, jag visste inte att det var en SVT-serie i Sverige! Jag bor i UK och ser den på Netflix här.tyvärr har de första 2 avsnitten åkt ut
Bara säsong 2, säsong 1 finns på NetflixOj, jag visste inte att det var en SVT-serie i Sverige! Jag bor i UK och ser den på Netflix här.
Jag var och såg Joker igår och tyckte den var otroligt bra! Väldigt obehaglig, men bra. Och herregud vilken skådespelarinsats från Joaquin Phoenix! Tror absolut att det kan bli en Oscar för det. Jag har aldrig varken sett eller läst ens en minut Batman, och jag tror faktiskt att det gjorde att jag uppskattade filmen ännu mer eftersom den för mig var en helt fristående historia liksom. Sambon som känner till den som del av något annat var mindre förtjust och tyckte även att filmen var för långsam, vilket jag kan förstå och till viss del hålla med om. Men det faktum att vi var på lyxbio där man sitter i små soffor och kan beställa in cocktails, vin och mat hjälpte
Och @Mineur, Säsong 1 fanns dock på SVT först, långt innan Netflix. Det tog rätt lång tid innan den hamnade på Netflix. Så det lär nog dröja ett bra tag tyvärr innan säsong 2 kommer dit också.Bara säsong 2, säsong 1 finns på NetflixSå gissar på att säsong 2 hamnar där så småningom också.
Jag måste erkänna att jag/vi har gett upp faktiskt. Jag klarar inte riktigt av hur jobbiga alla är mot varandra och hur oerhört pinsam och irriterande Greg är. Den är lite för mycket och lite för elak för min smak.Jag har fortsatt med Succession och är nu omåttligt road. Vad hade de som skrev manus rökt? Sjukt skruvade karaktärer.
Står jag bara ut med den förbannade Roman kommer jag definitivt att fortsätta.
Jag måste erkänna att jag/vi har gett upp faktiskt. Jag klarar inte riktigt av hur jobbiga alla är mot varandra och hur oerhört pinsam och irriterande Greg är. Den är lite för mycket och lite för elak för min smak.
Jag nästan skäms lite över hur roligt jag har åt deras elakheter! Ju fler avsnitt, desto mer ser jag det som komedi. Mycket svart sådan.Jag måste erkänna att jag/vi har gett upp faktiskt. Jag klarar inte riktigt av hur jobbiga alla är mot varandra och hur oerhört pinsam och irriterande Greg är. Den är lite för mycket och lite för elak för min smak.