Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter ute på altanen och väntar på att kattungen har roat sig klart. Han far omkring och leker under och på altanen. Hopplös inomhus så nu har vi detta som morgonrutin i väntan på att han blir stor och lite smartare.

Har en lite rolig sms-kontakt med snickaren samtidigt. Önskar mig lite spillvirke till ett insektshotell som jag och barnen ska bygga. Miljömuppen i mig säger att det ju är himla onödigt att köpa nytt om han ändå har grejer som ska kastas. Han erbjuder lite han har tillgängligt men verkar samtidigt tycka att jag är knäpp i huvudet :rofl:

Sitter på kontoret. Har sällskap.
83325120-A478-420E-A63E-C670D1A1DA33.webp

Det är så jäkla varmt! :wtf:
Jobbar i asvarma jeans och en varm pikétröja, håller seriöst på avlider av värmeslag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 162
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar