Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har hästarna fått flytta tillbaka till lösdriftshagen, mutade dem med lite mat. Jag är inte hemma förrän vid elva ikväll så det känns för länge att ha dem där borta. Däremot kanske jag slänger över dem i kväll för att slippa imorgon bitti :idea:

Nu plocka ihop mig och åka till jobbet. Jobbar utomhus idag så jag chansar och tar shortsen. Borde funka om jag håller mig i skugga/inomhus så mycket jag kan.

Idag var det varmt att jobba vid badet . Håller på att måla på rostfläckarna i rännan runt poolen. Tog två timmar innan jag kom på att knäskydd vare bra då jag kryper omkring på stenplattor men det var tydligen för sent då knäna värker. Sitter i skuggan och vilar då jag blev så yr att jag höll på att sätta mig på ändan i skuggan kryllar det med mygg istället. Man har ändan bak hur man vrider sig. Lite regn skulle vara skönt

Nä men fy fan för separationer. Ångesten är total o distanseringen påbörjad. Vet verkligen ingenting om framtiden.

Grattis @EmmaW !

Jag har hunnit med att lämna stora barnet på stan med kompisar, de har studiedag idag, sen gick jag och det mindre barnet till biblioteket, hämtade ut en bunt böcker jag hade reserverat och spelade schack. :D Sen fikade vi lite, åkte och handlade och så släppte jag honom hos en kompis. :D Lite surt är när jag kom hem så ramlade det in nya böcker som jag har reserverat och nu finns tillgängliga att hämta. :banghead: Jag får göra en utflykt på fredag igen! :D Godkänd på historia hade jag fått också! :up: Så nu är det "bara" uppsatsen i religion som är kvar den här terminen! :banana:

Tror jag fick lite solsting igår. Har legat på soffan i 3 h... nu har jag hällt i mig vätskeersättning och ska försöka äta lite. Blä! :down:

Fick tid till kirurgen idag. Var lite orolig att han skulle komma med trista nyheter så jag gick precis in på 1177 och kollade om de hade svar från vad tumören var. Nyheten: tumören var godartad! Som de gissade först. Dvs nu är det fullt fokus på att läka och försöka hålla epilepsin borta även framöver :D fasen vad skönt!

Är SUR! bettet jag beställde var slut och de har annullerat min order :meh::meh::meh:
Ev kommer jag behöva tröstshoppa ca 500kg kalciumklorid men det är imte alls lila roligt :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 160
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar