Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick spontanberöm av chefen idag efter att ha gjort lite nya grejer. Jag visste knappt hur jag skulle reagera, men lät åtminstone bli att protestera. Kom dessutom ihåg hur man skulle göra en sak som han visade mig i måndags. Sedan strulade det ändå, men det gjorde bara att vi fick något att skratta åt :D Det känns lite som att jag faktiskt börjar klara av det där jobbet nu.

Jag gillar värme men nu börjar även jag försmäkta. Längtar tillbaka till Florida. Där är det ännu varmare ute men när man kommer hem så är det i alla fall luftkonditionering och 23 grader i huset. Våra lådor håller ju värmen inne, puuuhhh :crazy:

Det är iaf klatschigare mer inkluderande än liberalkommunist (vilket jag blev kallad en gång under studietiden) :D
Liberalkommunist är ju rätt episkt med dock! :rofl:
Det är dock en rätt imponerande titel att rodda måste jag erkänna att jag tycker :p
Visst är det. Jag är på något konstigt sätt lite stolt över den. ;) Vi ska heller inte glömma att jag flertalet gånger under den hetsiga debattens gång blev kallad manshatande feminist också. :D

Fick spontanberöm av chefen idag efter att ha gjort lite nya grejer. Jag visste knappt hur jag skulle reagera, men lät åtminstone bli att protestera. Kom dessutom ihåg hur man skulle göra en sak som han visade mig i måndags. Sedan strulade det ändå, men det gjorde bara att vi fick något att skratta åt :D Det känns lite som att jag faktiskt börjar klara av det där jobbet nu.

Kul! Vad var det du jobbade med?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 159
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar