Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon!
Jag har sovit riktigt gott. Nu är hästarna flyttade, vatten påfyllt och maten blandad. Så skönt att slippa ge dem mat två gånger om dagen nu.

Grattis @EmmaW :bump::heart:heart:heart:banana:
Stort grattis @EmmaW! :banana:

Brimming-With-Roses-Cake.jpg
Hipp hipp hurra på din dag @EmmaW :banana:
Grattis @EmmaW!

(Saknar tårtan! :arghh:)
Grattis @EmmaW !

Jag tror det är bra att vara lite knäpp.
Grattis @EmmaW ! :)

Bara 2 dagar kvar.. sen kan jag inte längre titulera mig som student. Känns konstigt..
Om @Tranan mot förmodan blir arbetslös av nån anledning så kan du alltid söka jobb som designer på tex Ikea så kan fler människor ta del av dina skapelser.

Grattis @EmmaW !!!
Grattis på födelsedagen @EmmaW :banana:
Grattis @EmmaW !

Jag har hunnit med att lämna stora barnet på stan med kompisar, de har studiedag idag, sen gick jag och det mindre barnet till biblioteket, hämtade ut en bunt böcker jag hade reserverat och spelade schack. :D Sen fikade vi lite, åkte och handlade och så släppte jag honom hos en kompis. :D Lite surt är när jag kom hem så ramlade det in nya böcker som jag har reserverat och nu finns tillgängliga att hämta. :banghead: Jag får göra en utflykt på fredag igen! :D Godkänd på historia hade jag fått också! :up: Så nu är det "bara" uppsatsen i religion som är kvar den här terminen! :banana:
Grattis på födelsedagen @EmmaW !
Tack allihopa :heart:heart:heart

Fullträff med tårtan @athena_arabians :heart Den är så jag :love:

Jag har tillbringat förmiddagen med att plugga, sen skrev jag prov i flera timmar :up: så pass att jag numera har en blåsa på ena fingret :p men jag tror det bra på provet. Hoppas läraren tycker detsamma :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 156
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar