Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ser ju ut som du tagit en stilla promenad i en sval sommarbris, helt oberörd och alltid lika fin
@supersonic fin bild men ajje stackars grönan
heartKänner mig ledsen. Pratat med min pappa och allt är bara skit.
Kan inte sluta gråta. Måste gå ut snart.
Du skulle kunna drika rose med en trana!Funderar på vad jag ska hitta på i em
Och nu äntligen fick jag ett "kan vi ta det imorgon"
Våran kanalbro inne i töreboda är helt skrynklig såg jag när jag passeraden för en stund sen.Nu börjar till och med asfalten tycka det är varmt...
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=6965963
God morgon!
Jag har sovit riktigt gott. Nu är hästarna flyttade, vatten påfyllt och maten blandad. Så skönt att slippa ge dem mat två gånger om dagen nu.
Grattis @EmmaW heartbanana:
Hipp hipp hurra på din dag @EmmaW
Grattis @EmmaW
Grattis @EmmaW
Grattis @EmmaW !
Bara 2 dagar kvar.. sen kan jag inte längre titulera mig som student. Känns konstigt..
Grattis på födelsedagen @EmmaW
Grattis @EmmaW
Grattis @EmmaW !
Jag har hunnit med att lämna stora barnet på stan med kompisar, de har studiedag idag, sen gick jag och det mindre barnet till biblioteket, hämtade ut en bunt böcker jag hade reserverat och spelade schack. Sen fikade vi lite, åkte och handlade och så släppte jag honom hos en kompis. Lite surt är när jag kom hem så ramlade det in nya böcker som jag har reserverat och nu finns tillgängliga att hämta. Jag får göra en utflykt på fredag igen! Godkänd på historia hade jag fått också! Så nu är det "bara" uppsatsen i religion som är kvar den här terminen!
Tack allihopa heartGrattis på födelsedagen @EmmaW !
Vi har haft höga temperaturer med mycket sol i snart en månad och inte en droppe regn. Riktigt torrt och eländigt.Oj! Nog för att det är rätt torrt här. Men allt är ju fortf grönt. Vilken skillnad!
Grattis!Tack allihopa heart
Fullträff med tårtan @athena_arabians Den är så jag
Jag har tillbringat förmiddagen med att plugga, sen skrev jag prov i flera timmar så pass att jag numera har en blåsa på ena fingret men jag tror det bra på provet. Hoppas läraren tycker detsamma
Du bor för långt bortDu skulle kunna drika rose med en trana!
Dom är bekanta och ska köpa 4 stolar av migMåste du ha med dem att göra?
Känner mig ledsen. Pratat med min pappa och allt är bara skit.
Kan inte sluta gråta. Måste gå ut snart.
TackGrattis!
Svara: ja imorgon går fint men endast mellan klockan xx och klockan xx (5 minuter senare)Dom är bekanta och ska köpa 4 stolar av mig
Ska verkligen anstränga mig för att inte göra det men det är så lätt att falla i den gropenSå jobbigt men försök att inte ta ut något i förskott