Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men herregud, det var väl inte särskilt farligt? Var ärlig, jag fastnade i mitt jobb och glömde bort tiden, jag ber så hemskt mycket om ursäkt, hur kan vi lösa det här på bästa sätt?
Jag har inte haft ett stadig jobb sedan 2011 och jag tror inte att jag någonsin kommer att få ett. Jag mår verkligen inte bra. Ska nog kontakta vården

Samma här jag är en riktig myggmagnet O_o

Jag har läst att vissa människor är genetiskt mer intressanta för myggor. Funderat ibland om det att jag har sött blod spelar in. Hallå @tanten och @Diabetikern har ni någonsin upplevt liknande. Jag skämtar inte, om vi sitter ett sällskap så nog fasiken är det jag som det surras om.

Min mamma (jo det här är faktiskt sant) tyckte som liten synd om myggorna eftersom alla dödade dem. Så hon satt på kvällarna med bara ärmar och ben och lät dem suga så mycket de ville. :nailbiting: Numera blir hon aldrig biten i princip. Men lyckades naturligtvis bli biten av en mygga som gav henne malaria i hjärnan eller nacken eller vad sjutton det heter när hon var i Uganda.

Tillbaka från tandis. 2200 kr fattigare
Är så sjukt törstig men skulle behöva ett sugrör, är så bedövad i överkäken att det är fysiskt omöjligt dricka ur ett glas :wtf:

Jag ska dit och heja på en kompis och hennes mamma. Jag ser inte fram emot att stå ute i 30 graders värme hela dagen! Och då ska jag ändå bara heja på!

Ha med dig ett litet paraply (om du inte har ett parasoll) stort nog att täcka kroppen. Sedan en djellaba eller liknande i en ljus färg, helst naturligtvis av tunn bomull

white-handmade-bedouin-djellaba-with-beautiful-decorated-embroidery-for-woman-woman-dress-middle-east-dress-arabic-clothes-islamic-clothing-2_1024x1024.jpg

Heltäckande lätta plagg i ett naturmaterial är otroligt mycket skönare och svalare än shorts och t-shirt eller linne.

Ha med dig ett litet paraply (om du inte har ett parasoll) stort nog att täcka kroppen. Sedan en djellaba eller liknande i en ljus färg, helst naturligtvis av tunn bomull

white-handmade-bedouin-djellaba-with-beautiful-decorated-embroidery-for-woman-woman-dress-middle-east-dress-arabic-clothes-islamic-clothing-2_1024x1024.jpg

Heltäckande lätta plagg i ett naturmaterial är otroligt mycket skönare och svalare än shorts och t-shirt eller linne.

Jag älskar alltid siden men speciellt så här års :love:

Och jag ser framför mig hur detta fina plagg på något outgrundligt sätt skulle få x antal fläckar på mindre än tre minuter i min ägo :o :rofl:

Blir irriterad på mig själv. Jag behöver verkligen klippa mig och har inte kommit mig för att ringa. Nu ska alla klippa sig inför skolavslutningarna så jag får vänta flera veckor. Precis samma sak som förra året men lärde jag mig något då? Nope :banghead:

Du kan alltid få tid hos min frisör, det gick på tre dagar :meh:

Shit vad jag helt plötsligt saknar min mamma :(. Tror det är för jag ska till tandläkaren och känner lite blää-känsla. Skulle behövt hennes pepp nu, men det går ju inte längre. Jävla Altzeimers :cry:.

:heart :heart :heart

Men skönt att det är över nu. Vila bara resten av dagen. Kanske ett sugrör fungerar?

:heart:heart:heart

Men skönt att det är över nu. Vila bara resten av dagen. Kanske ett sugrör fungerar?
Ja hade ju varit smart gå in på pressbyrån och köpa typ en festis eller liknande. Men man är ju liksom inte riktigt i form när man kliver ut från tandis och legat halvt uppochner i en timme :p

Ja hade ju varit smart gå in på pressbyrån och köpa typ en festis eller liknande. Men man är ju liksom inte riktigt i form när man kliver ut från tandis och legat halvt uppochner i en timme :p

Eller hur, och sedan stapplar hem kännande sig som Frankensteins monster. Har du lite saft eller något läskande du kan sippa långsamt?

Försöker komma ikapp med en del småpilliga admin.grejer. Lite segt, inväntar en intervju kl 15 och ser fram emot att komma iväg sedan.

När kommer skatteåterbäringen? Jag har precis betalat en svindyr sommarresa till utlandet. Skulle gärna vilja ha en liten påfyllnad på lönekontot... ;)

Utvecklade just en teknik att dricka ur en 33cl loka-flaska. förhoppningsvis släpper väl bedövningen snart, börjar kunna andas genom näsan nu :rofl:

Vad jag aldrig förstått är att man går dig, får bedövning, de börjar medan det fortfarande känns, man stönar aooh, de slutar och väntar några minuter, börjar igen, har man riktig otur blir med mer aaaouh. Men bedövningen börjar inte riktigt verka förrän man nästan är klar och sedan går hem. Då är man extremt bedövad i ett antal timmar. :crazy:

Jag har inte haft ett stadig jobb sedan 2011 och jag tror inte att jag någonsin kommer att få ett. Jag mår verkligen inte bra. Ska nog kontakta vården
Jag har varit sjukskriven/utförsäkrad sen 2008, 2015 fick jag sjukpension. Det var inte något jag ens ville ha men tyvärr tycker kroppen tvärtemot vad jag tycker.

Då var läkaren klar . skulle få remiss till op men fick jag kraftigt smärt så var det 112 som gällde sa läkaren . Jäklla skit har inte tid med det här

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 174
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30