Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är lagom imponerad av restaurangens chaffisar som står på innergården och ringer samtal i handsfree med volym så hela lst får "förmånen" att höra deras samtal..

Så regga en kontroll där någon har avvikelser på typ 80 % av några hundra djur... Tar halva dan!
Jag vill ut i solen och pussa på Bäbishästen juh!!!

Är lagom imponerad av restaurangens chaffisar som står på innergården och ringer samtal i handsfree med volym så hela lst får "förmånen" att höra deras samtal..

Så regga en kontroll där någon har avvikelser på typ 80 % av några hundra djur... Tar halva dan!
Jag vill ut i solen och pussa på Bäbishästen juh!!!

Gå hem för VAF (Vård Av Föl)? ;) :laugh:

Shit vad jag helt plötsligt saknar min mamma :(. Tror det är för jag ska till tandläkaren och känner lite blää-känsla. Skulle behövt hennes pepp nu, men det går ju inte längre. Jävla Altzeimers :cry:.

Jag har klantat mig ordentligt! Tror inte jag får vara kvar. Det kan vara så att jag inte förtjänar något bra jobb eller liv. För att jag så ofta gör fel. Nå väl det blir som det har varit.

Blir irriterad på mig själv. Jag behöver verkligen klippa mig och har inte kommit mig för att ringa. Nu ska alla klippa sig inför skolavslutningarna så jag får vänta flera veckor. Precis samma sak som förra året men lärde jag mig något då? Nope :banghead:

Finns det ingen med dropin? Om du bara ska klippa dig alltså.

Jag har klantat mig ordentligt! Tror inte jag får vara kvar. Det kan vara så att jag inte förtjänar något bra jobb eller liv. För att jag så ofta gör fel. Nå väl det blir som det har varit.
Det är mänskligt att fela sägs det. Nu vet jag inte vad du har gjort men det kan ju vara så att vem som helst hade kunnat göra det. Men man lär sig av sina tabbar och gör inte om det.

Det är mänskligt att fela sägs det. Nu vet jag inte vad du har gjort men det kan ju vara så att vem som helst hade kunnat göra det. Men man lär sig av sina tabbar och gör inte om det.
Satt och skrev exjobb och missade att jag hadde ett möte med Trafikledingen på SL.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 036
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 175
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈