Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har mygg så vi undviker vara ute på kvällen. Häromkvällen gick husse kvällspromenad med hunden - iförd sin bidräkt .Det kom in en mygga Jag tror jag dödade den när den satt på min arm och sög blod. Jag har inte hört den sedan. Jag bor i stan, det ska inte finnas några myggor här.
Det kom in en mygga Jag tror jag dödade den när den satt på min arm och sög blod. Jag har inte hört den sedan. Jag bor i stan, det ska inte finnas några myggor här.
Sitter i Värnamo och tittar deprimerat på smhi.
28 vidriga grader imorgon och ingen lättnad i sikte. Jag lider med djur och natur nu.
Kollade just prognoserna här hemma. YR hade lite regn till helgen men jag är tveksam för för en gångs skull var SMHI och Klart överens, inget regn de närmaste 10 dagarna... Jag kommer inte ihåg när vi hade regn senast men det är iaf minst två veckor sedan och kanske tre...
En vacker dag kommer jag köra över en cyklist. Det är nämligen sånt som händer när hjärndöda idioter cyklar rakt ut på övergångsställe utan att se sig för.
Som att köra i Lund på natten. Den som klarar att väja för flest cyklister utan lyse vinner...En vacker dag kommer jag köra över en cyklist. Det är nämligen sånt som händer när hjärndöda idioter cyklar rakt ut på övergångsställe utan att se sig för.
SMHI säger hela 0,6 mm på söndag Men det tror jag på när jag ser det Och varmt varmt ännu varmare Kan det inte bli midsommarväder 15 plusgrader regn och blåst, jacka och strumpor på tackSitter i Värnamo och tittar deprimerat på smhi.
28 vidriga grader imorgon och ingen lättnad i sikte. Jag lider med djur och natur nu.
SMHI säger hela 0,6 mm på söndag Men det tror jag på när jag ser det Och varmt varmt ännu varmare Kan det inte bli midsommarväder 15 plusgrader regn och blåst, jacka och strumpor på tack