Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en jävligt pissig morgon än så länge. Varit på läkarbesök och nu har jag ångest och mår skit :(
Ska åka och ta ett simpass och tänka på annat.

Springa i den här värmen :eek: det kan aldrig vara nyttigt O_o det borde nästan förbjudas :p
Jag springer enbart om det brinner och knappt då ens ;)

Det är inte alls nyttigt faktiskt och kan rent av vara farligt om man är dåligt förberedd. Jag är hyfsat bra tränad och springer bara för att få 40-årsjubileumströjan, så jag kommer ta det lugnt och inte stressa.

Men jag är lite orolig över alla som har anmält sig i sista minuten och som aldrig har sprungit maraton. Det kommer bli många som kollapsar.

Det är inte alls nyttigt faktiskt och kan rent av vara farligt om man är dåligt förberedd. Jag är hyfsat bra tränad och springer bara för att få 40-årsjubileumströjan, så jag kommer ta det lugnt och inte stressa.

Men jag är lite orolig över alla som har anmält sig i sista minuten och som aldrig har sprungit maraton. Det kommer bli många som kollapsar.
Jag har problem med mina fötter, djävulskt ont i hälarna, så det är därför jag inte springer
Men borde det inte finnas något kvalsystem eller någon annan koll egentligen?

Jag har problem med mina fötter, djävulskt ont i hälarna, så det är därför jag inte springer
Men borde det inte finnas något kvalsystem eller någon annan koll egentligen?

Deltagande är på eget ansvar. Men det finns sjukvårdspersonal utmed banan och de har rätt att hindra enskilda löpare från att fortsätta om det ser ut att vara fara för liv och hälsa.

Har betalat räkningar. Tur att jag fick tillbaka mycket skatt, hade csn denna månad också... ska duscha och sen ta med datorn till mamma och se om jag kan få något gjort.

Kom precis på att sovrumsfönstret på ovanvåningen är vidöppet och jag tror jag glömde stänga sovrumsdörren. Hoppas inte katten har hoppat ut :nailbiting:
Igår lyckades han smita ut när jag kom hem, han sprang mellan benen på hunden. Fick tag på honom när han stannade för att lukta på en buske :cool:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 036
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 175
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈