Jag kollar väderprognosen flera gånger om dagen. 30 grader är både SMHI och Klart överens om att det ska bli på lördag - när jag och 19999 andra ska springa Stockholm marathon. Det kan bli en svettig historia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska dit och heja på en kompis och hennes mamma. Jag ser inte fram emot att stå ute i 30 graders värme hela dagen! Och då ska jag ändå bara heja på!Jag kollar väderprognosen flera gånger om dagen. 30 grader är både SMHI och Klart överens om att det ska bli på lördag - när jag och 19999 andra ska springa Stockholm marathon. Det kan bli en svettig historia!
Springa i den här värmen det kan aldrig vara nyttigt det borde nästan förbjudasJag kollar väderprognosen flera gånger om dagen. 30 grader är både SMHI och Klart överens om att det ska bli på lördag - när jag och 19999 andra ska springa Stockholm marathon. Det kan bli en svettig historia!
Haft en jävligt pissig morgon än så länge. Varit på läkarbesök och nu har jag ångest och mår skit
Ska åka och ta ett simpass och tänka på annat.
Haft en jävligt pissig morgon än så länge. Varit på läkarbesök och nu har jag ångest och mår skit
Springa i den här värmen det kan aldrig vara nyttigt det borde nästan förbjudas
Jag springer enbart om det brinner och knappt då ens
Vi var ju några st som antydde det Google har inte alltid rätt.Då var tandis klar . Fick en akuttid på VC idag .det var tydligen lite brådskande
Jag har problem med mina fötter, djävulskt ont i hälarna, så det är därför jag inte springerDet är inte alls nyttigt faktiskt och kan rent av vara farligt om man är dåligt förberedd. Jag är hyfsat bra tränad och springer bara för att få 40-årsjubileumströjan, så jag kommer ta det lugnt och inte stressa.
Men jag är lite orolig över alla som har anmält sig i sista minuten och som aldrig har sprungit maraton. Det kommer bli många som kollapsar.
Jag har problem med mina fötter, djävulskt ont i hälarna, så det är därför jag inte springer
Men borde det inte finnas något kvalsystem eller någon annan koll egentligen?
Hinner de kolla alla 20000Deltagande är på eget ansvar. Men det finns sjukvårdspersonal utmed banan och de har rätt att hindra enskilda löpare från att fortsätta om det ser ut att vara fara för liv och hälsa.
Hinner de kolla alla 20000
Jag hoppas det inte blir några kollapser så ta det lugnt och drick ordentligt
Då var tandis klar . Fick en akuttid på VC idag .det var tydligen lite brådskande