Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag ska det trimmas gräs. Hela allén ska trimmas och en gång ner till sommarhagen. Måste nog fylla på bensindunken om jag ska klara allt idag. Får väl börja och skicka iväg sambon att tanka när han kommer hem från jobbet.

Men först kaffe. Dagens andra kopp.
Sen ska jag nog spana vigselringar.

Vaken och försöker ladda om. Gårdagen ligger kvar som en dålig baksmälla och jag väntar besked om ett möte i dag men det tycks dröja med svaret... Jag skulle vilja skita i allt och åka iväg och göra nåt roligt i stället som peppar själen lite men i stället väntar jag på ett sms svar som aldrig tycks komma....

Vaken och totalt igenslemmad i både ögon och hals :down: har tagit antihistaminer och inhalerat kortison. Hoppas att det släpper snart.

Stadsmissionen idag. 145 kr för allt:D
472D424A-EC7C-4434-A35C-1202D621867C.webp

Blev väckt 4,30 och Leo ville ut .När jag öppnade dörren så kom en hel svärm mygg in så det var bara att glömma att sova igen utan att jaga mygg .Så fort man lagt igen ögonen och höll på att somna så kom det en jävel och surrade runt huvudet

Har varit nere på ÖB och lyckats släpa hem ett gäng flyttkartonger. Jag har snart packat ner alla kläder. Har haft samma klänning på mig i stort sett konstant i en veckas tid. Kommer snart kassera alla handdukar och har packat ner dom nya i en förseglad flyttkartong från det angenäma ÖB. Tur att det är varmt så att man kan självtorka. Livet i flyttkaoset :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 553
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 493
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar