Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har förberett en lista så jag bara behöver springa in på lagret och knappa platserna...Äsch säkert inte så mycket folk där, elitloppshelg och fint väder gör nog att många gör annat, dessutom morsdag imorgon så några kanske är bortresta över helgen.
Jag ser fram emot rapport om hur mycket besökare som befann sig där.
Låter smart. Det kan ju vara någon/några som kommit på att acn brukar vara bra, korv ´med bröd billigt och mjukglassen. Så eventuellt kan det innebära en eller flera barnfamiljerJag har förberett en lista så jag bara behöver springa in på lagret och knappa platserna...
Nej får kanske bli till veckan när det blir lite lugnare på jobbetHar du vart iväg med ljumskbråcket än?
Det räcker med en . Spelar ingen roll hur djupt man sover så vaknar man av det ljudetJag har inga betänkligheter alls utan kör kemisk krigföring mot myggen
Det går inte att sova alls om en endaste mygg surrar i sovrummet
Om du använder appen får du lagerplatserna rätt i telefonenJag har förberett en lista så jag bara behöver springa in på lagret och knappa platserna...
Risk för stora regnmängder i hela Skåne (samt Halland, Kronoberg och Blekinge) ju. Det regnar rätt rejält här nu (Kronoberg nära Älmhult).
Jag hoppas bara att det gräs som jag såg ligga slaget igår kommer in som det ska.... Det känns som om detta regn var rätt oväntat. Fram tills igår kväll såg det ut som endast lätt regn här mellan typ kl 17 och 20. Men det har ju regnat en hel del redan under dagen. Det regnar nu.