Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit och handlat både mat och kläder och till sist blev det för mycket för minstingen som nog hördes 2 km bort. Vi hann knappt komma ur parkeringsrutan innan han somnade stackaren.

Kan inte bestämma mig om jag ska behålla min page med lugg eller köra kort a la pixie typ. Får våndas till klipptid klockan tre :nailbiting:

Har precis vaknat efter att ha sovit en timme i soffan... Tidigare idag sov jag också lite i soffan. Gissar att kroppen är "lite" trött efter en slitig arbetsvecka och att den behöver vila nu, men så konstigt det känns att sova mitt på dagen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 554
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 498
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar