Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men inte här
Jag kännde mig som en brottslig när jag var tvungen att göra drogtest på jobbetHar idag skickat mitt DNA-test tillbaks till Houston, Texas. Man känner sig nästan som en brottsling när man står där och topsar insidan av kinderna...... Så nu håller jag tummarna för snabb analys. Det ska bli SÅ kul att få resultatet!
Inte här heller,det påstås att vi kan få en liten skvätt på onsdag,men det vill jag se innan jag tror på det.Men inte här
Jo lika här ena prognosen säger regn ca 10 mm och den andra inget allsInte här heller,det påstås att vi kan få en liten skvätt på onsdag,men det vill jag se innan jag tror på det.
Inget internet. Det har svajar på senaste tiden och nu är det väck.
Inga morgontidningar alltså.
Comhems kundtjänst har helgstängt. Kul.
Tänk dig då om skulle flytta allt i ett 120 kvm hus (där du har bott och samlat på dig saker i 10+ år), samt en källare och ett stall/förråd. DÅ kan du snacka om flyttkaos..... Men det blev ju gjort det med - till slut.....
Jag har putsat fönster sen 8. Döhett på solsidan, det är så trasan bränner i handen. Nu lunch, på donken.
Afrikanska jättesnäckor så ingen vanlig snigelAha jag tänkte på ett helt annat djur !
Men detta ser ut som en vanlig snigel?
Det gäller att vara jävligt snabb... Spray vatten, tvätta av skiten med trasa/"skrapa"med ludd på, spray med mer vatten och sen torka med fönsterputs duk.Sadant gor mig galen ... aldrig ar jag sa beroende av mitt wifi som nar det inte funkar.
Yes ... fast mitt hus var val over 200 kvm och vi hade ocksa en lagenhet pa runt 100 kvm (moblerna var inte vara, utom enstaka grejor... men allt annat fanns ju dar). Att vi ocksa skulle magasinera allt for nagot ar eller sa innan vi skeppade det tvars over USA gjorde inte processen enklare. Eller att huset vi sa smaningom skulle in i var 150 kvm utan stall och annat "bra att ha staller det har" utrymme.
HUR putsar du fonster i solen? Nar jag forsokt blir det bara en enda dimma av alltihop.