Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma. Eller ja, jag ska bara orka kliva ur bilen...
Var in på Eko hallen i Västerås innan jag åkte hem, planen var biltema och bauhaus också, men jag hittade "allt" på eko istället :rofl: jag skulle ha godis, kom hem med godis, 4 dunkar spolarvätska, ett woodwick ljus (det var rea), en spetsig spade från Fiskars (en lättvikts, hoppas den funkar), en orkidée, en häcksax, en koppling till vattenslangen, krokar med sugpropp, 2 st förp med fästen till gardinstänger, och en trimmer :rofl: en McCulloch, också den en lättare (men bensindriven) variant. 1100 kr tror jag den kostade. Funderade först på något batteridrivet men att köpa först trimmer sen batteri och laddare blev typ lika dyrt som denna... Så jag hoppas den funkar. Köpte tråd också. Lär väl iväg imorgon och skaffa bensin, och kanske olja? Så istället för godis blev det en jävla massa mer :rofl: men skönt att slippa in på fler butiker :up:

Trimmern går på 2-takts Aspen (om det inte är en väldigt exotisk 4-taktstrimmer men det är inte troligt). Olja behövs inte men däremot växelfett :)

Jag har crocksprickar på fötterna :rofl::rofl::rofl:
received_10156571943520712.webp
Ja, jag skulle må bra av pedikyr men jobbar hellre i trädgården ;)

Lyckades hitta ett ögonblick nät det gick att ställa sig i kö.
Hoppsan, de visste inte så mkt men Ip Only hade visst nåt fiberbrott. Några timmar senare kommet ett mess om åt det var fixat- men inget nät här.
Ringer igen och vi kommer överens om att de ska öppna ärendet igen...
Comhem - har inte så många hemma?

Om jag säger som så jag har haft comhem en kort tid och sen flydde jag. :yuck: Hoppas det fixar sig.

En fil med rätt storlek :p En röjklinga är mycket lättare att slipa är en motorsågskedja.

Jag borde klara av det. Har gjort det för några år sedan och bör komma ihåg det när jag väl sitter där.

Annars får jag byta huvud på den bara och köra med tråd. Skiter det sig ringer särbons döttrars morföräldrar så får dom hjälpa mig. Jepp fullt normalt med sådan kontakt i denna familjen :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 553
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 493
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar