Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit nere på ÖB och lyckats släpa hem ett gäng flyttkartonger. Jag har snart packat ner alla kläder. Har haft samma klänning på mig i stort sett konstant i en veckas tid. Kommer snart kassera alla handdukar och har packat ner dom nya i en förseglad flyttkartong från det angenäma ÖB. Tur att det är varmt så att man kan självtorka. Livet i flyttkaoset :p
Tänk dig då om skulle flytta allt i ett 120 kvm hus (där du har bott och samlat på dig saker i 10+ år), samt en källare och ett stall/förråd. DÅ kan du snacka om flyttkaos..... :crazy: Men det blev ju gjort det med - till slut..... ;)

Hann spela en halvtimme tennis, sen började det regna såpass att vi fick avbryta. Nu har vi kokat kaffe och ska fika. Naturligtvis har det slutat regna nu...

032B6756-E26D-4602-A8E4-10A6394387AD.webp

Här ligger vi och väntar på regnet 😊

Tänk dig då om skulle flytta allt i ett 120 kvm hus (där du har bott och samlat på dig saker i 10+ år), samt en källare och ett stall/förråd. DÅ kan du snacka om flyttkaos..... :crazy: Men det blev ju gjort det med - till slut..... ;)

DET är jag iofs tacksam för! :D
Men min garderob är iofs kanske inte "standard" haha. Tror att 99% av allt jag ska flytta är kläder. Resten är småplock, en gigantisk franslampa och klädställningar :å

Ingen loppis för mig idag utan jag satsar på att orka till tråkiga affären som är närmast och att jag inte hostar sönder mig. Kan inte riktigt bestämma om jag törs gå i 3/4byxor dock. Däremot har jag packat undan mössa och termovantarna men mina tunnaste vantar är fortfarande framme och enkla att slita tag i om jag behöver.
Wooohoowwh snart +27°C inne, våren är på g, den kämpar.

Planterat blommor, städat hos kaninerna, klippt gräset och samtidigt försökt få lite färg genom att göra allt ovanstående I bikini. Jag blev skitig, har rivit upp halva kroppen på en buske men en del av ångesten försvann så det var värt det. Fått i mig lite lunch och klurar på om jag ska gå lös på hemmet eller bilen först :cautious:

Lunch var det ja... kanske en bra idé eftersom jag inte ätit frukost :angel:
Lunch :confused: Jag har precis ätit frukost ju :angel:

Idag blir det att skjutsa junior till bio med polare, under tiden som dom är där måste vi åka en sväng till :devil: boning och investera i köksskåp. Det känns både :up::down:.
:up: för att köket börjar bli klart, :down: för att åka dit öht... det är säkert 1 miljon folk där idag :wtf:

Blev väckt 4,30 och Leo ville ut .När jag öppnade dörren så kom en hel svärm mygg in så det var bara att glömma att sova igen utan att jaga mygg .Så fort man lagt igen ögonen och höll på att somna så kom det en jävel och surrade runt huvudet
Jag har inga betänkligheter alls utan kör kemisk krigföring mot myggen :devil:
Det går inte att sova alls om en endaste mygg surrar i sovrummet :mad:

Lunch :confused: Jag har precis ätit frukost ju :angel:

Idag blir det att skjutsa junior till bio med polare, under tiden som dom är där måste vi åka en sväng till :devil: boning och investera i köksskåp. Det känns både :up::down:.
:up: för att köket börjar bli klart, :down: för att åka dit öht... det är säkert 1 miljon folk där idag :wtf:

Äsch säkert inte så mycket folk där, elitloppshelg och fint väder gör nog att många gör annat, dessutom morsdag imorgon så några kanske är bortresta över helgen.
Jag ser fram emot rapport om hur mycket besökare som befann sig där. :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 554
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 499
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar