Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har just kommit hem fran en "busy" dag med skydds traning av mina hundar, lek och "normal" traning for mina board & train. En super trevlig kvall med god mat pa lodgen och en hog av pappers arbete atminstone paborjat. :p
I morgon ska jag barnvakta barnbarnet fran 9 tiden. :cautious: Det blir en tidig morgon for att fa hundarna klara och mig att hamta henne i tid. :crazy: Men det ar klart att jag vill leka med "yrvadret" Cami nar jag har chansen. :love:

Inget internet. Det har svajar på senaste tiden och nu är det väck.
Inga morgontidningar alltså.

Comhems kundtjänst har helgstängt. Kul.

Landis. Är det de som har ögon som sticker ut? Minns inte vad de heter egentligen. Men lever under vatten men andas luft.
Nej. De är helt landlevande
received_10213928377542578.webp

Sitter på bussen till Stenhagen. Lär bli vamt idag. Och jag har jackan (sommarmodell) på mig... men kan ju stoppa den i ryggsäcken om det blir för jäkligt

Härligt att vakna upp med en röd ilsken innebrännare mitt på nästippen. Vafaaaan? Näsan bultar typ. Jag som alltid har "porslinshy". Wtf?
Dricker kaffe och laddar för att dra ner till ÖB och köpa flyttkartonger. Härliga glamourösa liv...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 553
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 493
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar