Ingen aning det står bara Bigarråer på skylten. Köper från ett stånd mitt emot infarten till Jälla. Goda är de iaf!Va tidiga de är! Vilken sort? Är de svenska?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning det står bara Bigarråer på skylten. Köper från ett stånd mitt emot infarten till Jälla. Goda är de iaf!Va tidiga de är! Vilken sort? Är de svenska?
Jag har ingen aning om varför jag är uppe nu. Ledig ju!
Jaja, tar och flyttar hästarna och hoppas på att det verkligen blir regn idag. Tror jag försöker krypa ner i soffan och sova någon timme till efter det.
Nej. De är helt landlevandeLandis. Är det de som har ögon som sticker ut? Minns inte vad de heter egentligen. Men lever under vatten men andas luft.
Jag med. Känner precis likadant. Det är helt ljuvligt !Sitter på altanen och äter frukost. Helt fantastiskt väder! Jag älskar vädret just nu även om jag ju inser att det blir problem om det inte kommer regn snart. Igår satt jag och mamma ute och spelade kort till klockan var 21.45. Jag iklädd shorts och linne. Fantastiskt!
Nu har de ändrat igen. Ev lätt regn på fm och 0,9 mm
Vad volontärar du som?Snart dags att åka och volontära!