Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har vart en riktigt bra dag, fick skjuts av min snälla kompis för att handla tunga grejer så kom hem med massa bra saker och 20 liter kattsand :D jag bjöd på fika i utbyte, behändigt! Nu väntar jag på att sovrummet ska vädras ut lite mer och bli lite svalare(man kan ju drömma...), tänkte gå ut på odlingslotten vid 8 imorgon för att bli klar innan den värsta värmen. Så kan jag hälsa på kompisen och sitta i hennes berså sedan, vi hann inte prata klart på 3 timmar... :rofl:

Alltså....det finns RIKTIGT trevliga fördelar med en luftvärmepump (som jag inte hade en aning om förrän vi installerade en). Satte precis min på att kyla för det är lite väl varmt i huset, och dessutom alldeles för "myggigt" för att öppna fönster. Så skön sval luft den blåser på mig just nu.... :love:

Jag tog en tur till Näsuddens naturreservat. Det var väldigt trevligt och jag gick hela vägen ut till udden. Skönt väder, fint ljus och så doften från havet och växtligheten :love:.

På väg därifrån såg jag en märklig syn. Ett träd blommade på ena sidan men inte den andra O_o. Jag trodde först att det var två träd precis bredvid varann men kunde bara se en stam.
20180525_213257.webp

Nu ska jag se om jag kan ta mig en dusch i gymmet. Jag fick låna kollegans kort. Det är dygnet-runt-öppet där och jag hoppas att ingen annan är där så här dags.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 550
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 486
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar