Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm förstod det men totalt onödigt tycker jag!
(riktigt såå korkad är jag inte, faktiskt )
Satt i mig en halv blåbärspaj också, herregud dagarna innan mens kan jag tydligen äta upp en halv världsdel utan att bli mätt
Otur i turen, sälj den eller skänk till någon?Typiskt
Vann en hotellfrukost på söndag men kan inte utnyttja den för det går inga tåg eller bussar innan 11
Typiskt
Vann en hotellfrukost på söndag men kan inte utnyttja den för det går inga tåg eller bussar innan 11
Helt slut efter den här dagen. Planerar att packa ner den och glömma bort den även om jag är grymt tacksam för allt stöd i dag
I morgon är en ny dag, den blir nog bättre hoppas jag ....
Nope har inga vänner med körkort här i närhetenVad synd! Hotellfrukostar som är så goda också. Du kan inte ta med dig någon som kan skjutsa?
Jag hade en ganska stark misstanke om det med tanke på att det ställdes in tåg mellan Lund och Malmö igår där det blivit just skrivit solkurvor. Obehagligt.Solkurvor. Rälen mår inte bra av denna hetta.
Klart den blir
Va tidiga de är! Vilken sort? Är de svenska?
Landis. Är det de som har ögon som sticker ut? Minns inte vad de heter egentligen. Men lever under vatten men andas luft.Igår var jag in på Rödan med min KP. De hade 2 st petboxar som jag köpte. 25 kr för båda. En transport box och en större.
Den större ska min Uffe få bo i sedan. Eftersom jag ska få hem 2 landisar till, av samma sort i nästa vecka. Och Uffe får inte bli "mappa" pga hen är en runts Landisar är ju hermafroditer, så de förökar sig ganska så bra
Mariestad??Sambon ska på crusing imorgon