Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
A och jag har klämt i oss iaf 2/3 av det här! :o
received_10156569661240712.webp
:d:d:d

Efter jobbet tog jag en fika på Tinget. Passade på att anmäla mig till en resa till Sigtuna i juni också.
Hemma har jag mest vilat. Packat och fixat lite inför morgondagen. Ska ju ut på resa igen - med föreningen. Vi åker på "avslutning" av säsongen till Sala och Heby. Blir en heldag där.
Päronen är i sommarstugan, så jag har utfodrat, både mig, katter, fiskar, räkor och snäckor. Och "nattat" alla kar.

Igår var jag in på Rödan med min KP. De hade 2 st petboxar som jag köpte. 25 kr för båda. :banana:En transport box och en större.
Den större ska min Uffe få bo i sedan. Eftersom jag ska få hem 2 landisar till, av samma sort i nästa vecka. Och Uffe får inte bli "mappa" pga hen är en runts:crazy::cry: Landisar är ju hermafroditer, så de förökar sig ganska så bra:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 548
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 478
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar