Jag dör av värmeslag
Ja inte att du dör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag dör av värmeslag
Var rädd om dig.Läkarbesök, njurarna påverkade, blodvärdet nere i källarn. Trött som en gnu. Känns som Oldie har nått slutstationen.
Kram om du vill haHaft en sjukt stressande dag där till slut magen gav upp och jag fick en ångestattack och fick gå och lägga mig en stund. Men nu är i alla fall lite ordnat, det visade sig bland annat att jag inte hade 1 månads uppsägning utan 3 . Men chefen på gamla jobbet gick med på en överenskommelse . Min tant på facket är helt underbar gamla stallägaren fortsätter krångla pluggandet börjar få en struktur Ekonomin är katastrof och kommer fortsätta vara det ett par månader till.....vet inte riktigt hur jag ska lösa allt med att dessutom bli utan lön en månad när jag byter jobb Känns som om jag ska kvävas i mellanåt men på sikt ska det nog bli bra hoppas jag bara jag lyckas få paniken och stressen under kontroll.
Tur jag har fina @Marita73 som orkar låna ut sitt öra en dag som denna
Fint!Nej, ofta tegelplattor men även trä och byggda så luft alltid strömmar genom. Stora fönster är nono. Mycket liknande hur man bygger i södra Europa även om det inte är samma arkitektur som där. Ofta målade vita - särskilt vid kusten. Mycket tak och inte så mycket väggar osv. a/c förutom på hotell och liknande finns inte, om man inte räknar med de härliga gamla takfläktarna. Stora terrasser och balkonger. Uteplatser med enbart tak. Samma plattor. Grönt som skyddar - alltid roligt att se de små futtiga julstjärnor vi köper här när de växer på stora buskar där.
Men en del tegel är faktiskt byggda av mycket hårt pressad jord med tillsatser.
Vittrappade väggar inomhus och mycket lite möbler ofta gjorda i trä med tillräckligt höga ben så luften kan cirkulera under.
Var rädd om dig.
Kram om du vill ha
heart
heart
heart
Hoppas det löser sig
Pausar hagmockande och sitter i skuggan. Lite för varmt idag för det här. Hur kan två hästar producera så mkt skit?
Dagen fortsätter leverera. Fantastiskt.
Jag tänker bädda ner mig i sängen nu med glass och kolla på en film och försöka drömma mig bort från dagens bravader.
Jävla skitdag!