Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räddade en humla i lekparken! Stackarn satt i sanden och kom ingen vart, hade nog kämpat en bra stund för den var helt slut. Tog upp den med en pixibok och satte ner på hårt underlag. Lille humlan satt och typ såg ut som den skulle kollapsa först men sen verkade den inse att den satt på hårt underlag och tog några steg. Tänkte precis hämta lite vatten (de kanske inte ens dricker vatten?) men då flög den iväg, det kändes bra
Sitter på campingen och tittar på en havsörn som cirkulerar runt här. Lyssnar på campinggrannarnas musik och har det allmänt fint
Åh vad hemskt det lät att de kan drunkna när de ska dricka vatten ska fixa en sån där idag och ställa på balkongen vid blommorna, såg att det fanns spelkulor på coop.De dricker vatten Så här kan man hjälpa dem när det är torrt: https://www.naturskyddsforeningen.se/hjalp-ett-bi-bygg-en-bivattnare
Edit: Vattnaren hjälper då inte bara bin utan även andra pollinerare.
Åh vad hemskt det lät att de kan drunkna när de ska dricka vatten ska fixa en sån där idag och ställa på balkongen vid blommorna, såg att det fanns spelkulor på coop.
Haha jaa tänkte också det att det ser lite mysigt ut med det. Vet ett litet typ en meter högt monster här hemma som kommer ha väldigt svårt att hålla fingrarna bortaDet går bra med vanliga stenar också, huvudsaken är att det inte blir för djupt. Fast spelkulorna är ju väldigt fina
Jag sa till säljaren (även uppfödare) att de känns väldigt nära araber och det är så jag vill ha det. Det är ju en welsh och de påminner ju lite om araberna i looken med. Fick en bekräftelse och förklaring att det finns arabgener i dem tydligen. Då var det lite "JAAAAA!!! " över det hela. Min känsla att det är den rasen jag önskar att barnen börjar rida på och jag vill pyssla med under tiden barnen är små blev bekräftad.Låter som en mycket trevlig ponny
Haha jaa tänkte också det att det ser lite mysigt ut med det. Vet ett litet typ en meter högt monster här hemma som kommer ha väldigt svårt att hålla fingrarna borta
Skulle iofs kunna gå ut med dottern och så plockar vi sten tillsammans till vattengrejen och så berätta att det är för att hjälpa humlorna, större chans att hon låter bli att pilla när hon vet att det är för att hjälpa djuren
Jag sa till säljaren (även uppfödare) att de känns väldigt nära araber och det är så jag vill ha det. Det är ju en welsh och de påminner ju lite om araberna i looken med. Fick en bekräftelse och förklaring att det finns arabgener i dem tydligen. Då var det lite "JAAAAA!!! " över det hela. Min känsla att det är den rasen jag önskar att barnen börjar rida på och jag vill pyssla med under tiden barnen är små blev bekräftad.
Black Rose är rätt så mörka och ser rätt häftiga ut.+ @bettysmatte
De ger en viss stämning helt klart. Lite mystiskt. Lite oförutsägbar.
Tycker de ihop med vita, mörkröda och mörkblå kan bli lite pricken över iet.
Jag hade gärna haft svarta rosor men tyvärr existerar de icke
Ingen aning vad Ragnar ärKänner du till Ragnar? Mina kompisar åkte dit i den
Edit: De är ordentliga metalheads, de åkte dit redan i söndags kväll
Lyckades somna om lite halvt om halvt. Men uppe nu. Tror jag ska gå ut en vända i trädgården och göra lite nytta.
Ingen aning vad Ragnar är
Jag vet inte om det är en slump eller om varenda granne är ute o dödar lupiner med röjsåg,närmaste grannen gjorde i alla fall slut på mitt sovande.
Sitter ff med min kaffekopp o surar.
Jo det är som jag alltid sagt . Startspärr är jävulens påfund vad är det för märke på den ?Jag känner mig helt jävla värdelös. Får inte ens igång den där jävla trimmern jag köpte. Fy fan vad jag hatar allt jävla skit som har startsnöre
En ny mcculloch.Jo det är som jag alltid sagt . Startspärr är jävulens påfund vad är det för märke på den ?
Startsnöre jävla autocorectJo det är som jag alltid sagt . Startspärr är jävulens påfund vad är det för märke på den ?