Gud vilken dag. Kom iväg lite senare än planerat och hamnade i bilkö dessutom så vi kom till ponnyn 1-2 timmar senare än planerat. Och jag gillar den ponnyn. Ponnyn gillar mina barn. Verkar lugn och stilla. Båda barnen fick sitta lite på ponnyn rida ett litet varv barbacka. Inget av barnen har ridit barbacka innan så trots att det är lite ponnyridning-variant blev jag impad. Obalanserade, benen duttar hit och dit. Barnen lutar åt alla håll osv. Ponnyn skiter i vilket och går dit vi önskar. Detta trots att ponnyn är väldigt lite riden ändå. Den blev lite skraj en gång. Resultat: ponny backade ett steg, tittade, sträckte sig och undrade "vad i hela...?". Verkar stabil nog för att greja inkörning.
Dagen avslutades med middag hos en person man pratat massor med men tidigare inte träffat. Mycket god mat, mycket trevligt sällskap. Det toppade dagen fint
Sova och se om tankarna och känslorna runt ponnyn är desamma i morgon. Stor grej med ponny igen alltså men det känns som ett fint läge att hitta en som kan bli toppen.. ja. Sova på saken.
Låter som en mycket trevlig ponny