Jag känner mig helt jävla värdelös. Får inte ens igång den där jävla trimmern jag köpte. Fy fan vad jag hatar allt jävla skit som har startsnöre
Har du testat med choken? Utan choke? Har den en bensinprimerpump?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig helt jävla värdelös. Får inte ens igång den där jävla trimmern jag köpte. Fy fan vad jag hatar allt jävla skit som har startsnöre
Ok dom brukar funka sitter det någon bubbla på förgasare att pumpa bränsle medEn ny mcculloch.
Har du testat med choken? Utan choke? Har den en bensinprimerpump?
Jag har gjort precis som på deras fina lilla instruktion. Den har hoppat igång en gång och dog sen igen. Nu händer inget hur mycket jag än drar eller vart jag har den röda spaken. Har knutit fast den där spaken man ska hålla in också för att kunna dra med båda händerna, fortfarande inget.Ok dom brukar funka sitter det någon bubbla på förgasare att pumpa bränsle med
Haha okHan är ett fordon som eh... sticker ut Ni är nog inte på samma ställe i så fall
Haha ok
Det är inte den svartmålade husvagnen med döskallar på? Som det står "Zombie survivalkit inside" på?
Vi har fint sällskap här
Eller hurDen känns ju lite metal
Är det en sån spak som stryper bränslet så den inte ska läcka på denJag har gjort precis som på deras fina lilla instruktion. Den har hoppat igång en gång och dog sen igen. Nu händer inget hur mycket jag än drar eller vart jag har den röda spaken. Har knutit fast den där spaken man ska hålla in också för att kunna dra med båda händerna, fortfarande inget. Visa bifogad fil 15831
Om du kört med choken på så kan du dränkt den så slå av den och gasa för fullt och dra för kung och fosterlandJag har gjort precis som på deras fina lilla instruktion. Den har hoppat igång en gång och dog sen igen. Nu händer inget hur mycket jag än drar eller vart jag har den röda spaken. Har knutit fast den där spaken man ska hålla in också för att kunna dra med båda händerna, fortfarande inget. Visa bifogad fil 15831
Finns det något ställe dit du kan spreja startsgas nästa gång?Nu fick jag igång skiten efter att ha upprepat alla steg igen
Finns det något ställe dit du kan spreja startsgas nästa gång?
Enda som funkar på min gamla jordfräs.... (och förr på mina gamla traktorer)
När man lär sig dessa små helvetesmaskiner och kommer underfund men hur dom vill ha det brukar det fungeraFast jag tycker inte en helt ny maskin ska behöva startgas, då är något fel.
Full fart på dig .Själv är jag lite lat men har hunnit med att städa spisen och gjort ren braskaminen och fått fart på ett av spjällen som setat fast ..Luckrat upp komposten som snart såg ut att vara brukbar .Får mogna lite till .Ska iväg och köpa en dunk diesel till traktorn och sedan få ändan ur vagnen och såga ner dom sista träden och forsla hem det ena och dom andra står alldeles bakom vedkapen så jag får ta in vedutrustningen i uthuset när det är klartNu blir det paus, kört i ca 45 minuter och tanken är tom. Fylla på med rabarber jordgubbs paj åt mig sen fylla på bensin. Nästan hela baksidan är tagen iaf hela vägen upp mot skogen har jag kört av. Plockat en säck lupiner också innan jag körde igång.
Visa bifogad fil 15833
Äh dig är det ju full fart på hela tiden. Jag gör inte många knop i vanliga fallFull fart på dig .Själv är jag lite lat men har hunnit med att städa spisen och gjort ren braskaminen och fått fart på ett av spjällen som setat fast ..Luckrat upp komposten som snart såg ut att vara brukbar .Får mogna lite till .Ska iväg och köpa en dunk diesel till traktorn och sedan få ändan ur vagnen och såga ner dom sista träden och forsla hem det ena och dom andra står alldeles bakom vedkapen så jag får ta in vedutrustningen i uthuset när det är klart