Äntligen, äntligen hemma. Jag vet inte vem som är nöjdast, jag eller katten. Några intensiva dagar och dessutom utan internet för det mesta. Nej då jag är inte alls beroende
. Men tack och lov allt är gjort, fick till slut min otekniska brorsons dator att fungera. Var tvungen att ge mig in i Terminal, vilket definitivt blev svettigt. Den lilla hårddisken jag omsorgsfullt formaterat i hsf så den skulle fungera med hans mac meddelade att det var oläsbar och ville jag omformatera. Då kände jag att jag inte stod ut, men till slut, tack och lov tog jag med mig en annan hdd så lyckades gå runt problemet. Sedan utspring och fest. Naturligtvis lyckades klumpiga jag att trilla utför en kant som finns runt ett träd på skolgården och skrapa upp hela knät så blodet rann - tack och lov att jag inte hade klänning på mig och byxorna var svarta.
Det tog lång tid hem och katten var ytterst missnöjd. Är lite orolig för henne och har bokat in vetbesök nästa vecka för att röntga tänderna eftersom jag misstänker eventuell FORL/TR. Plus att det känns som något är fel men inget jag kan peka på konkret.
Jag antar att det fler djurägare som upplevt samma sak? Vet inte riktigt hur jag ska få vet att lyssna på mig.