Har startat en omgång biskvier. Ska träffa min faster på fredag och hon önskade sig mina choklad-arraks-biskvier. Ja, de är ju inte helt tokiga, om jag får säga det själv.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har snart lessnat på allting. Både jobbet, mina sk kompisar, ekonomin, min AS, min BS, min KP, min IBS, mitt dåliga knä, mina akvarium...
Om du inte mår bra på semestern så sjukskriv dig från den och spara semesterdagarna! Var rädd om digTror att jag är i stor fara att braka i väggen igen
Idag har jag sovit i stort sett hela dagen trots att ryggen och höften sa upp sig
Två veckor kvar till en veckas semester
Sen blir det semester v 32-33
Svårt att säga, det kommer lugna sig from nästa vecka då överlämningarna till skolan är klara. Men det finns säkert annat som dyker upp då.Tror du att du orkar fram till semestern utan att bli helt förstörd?
Kanske kan vara värt att sjukskriva dig om du mår så pass dåligt? Det bör ju gå snabbare att komma tillbaks om du hejdar dig i tid tänker jag.
Kram till dig!
Det beror ju lite på om den ska smälta in, eller synas?Beslutsångest... Vilken färg på knappen? (Vit, lime, gul, rosa, beige, mint)
Visa bifogad fil 15846
Haha ja. Oftast försöker jag matcha in det med någon färg, är det vit botten med rosa mönster på ovandelen tar jag en rosa knapp, svart botten med vitt mönster, svart knapp osv, så det beror. Men på denna har jag ingen aning om vad jag vill ha.Det beror ju lite på om den ska smälta in, eller synas?
Men elektrikern kanske går efter din dygnsrytm och kommer 24:00 tiden? service kallas det tror jag
Har startat en omgång biskvier. Ska träffa min faster på fredag och hon önskade sig mina choklad-arraks-biskvier. Ja, de är ju inte helt tokiga, om jag får säga det själv.....
Den som är beige/brun tycker jag smälter in allra mest. Jag har till och med lite svårt för att se den mot tyget. Även den vita smälter in. Den som syns mest är ju den blå, eller möjligtvis den gröna.Haha ja. Oftast försöker jag matcha in det med någon färg, är det vit botten med rosa mönster på ovandelen tar jag en rosa knapp, svart botten med vitt mönster, svart knapp osv, så det beror. Men på denna har jag ingen aning om vad jag vill ha.
Tror det är Lust & Fägring här, tillsammans med honung och mjöl.Skål, jag sitter och har en mugg med earl grey
Mjöl lät sådär men annars lät det gottTror det är Lust & Fägring här, tillsammans med honung och mjöl.
Skål själv förresten
Du får köpa hem ingredienser och baka ett gäng att ha till hands i frysen....Sluta skriva om biskvier
Jag älskar biskvier men får ju åka till linde om jag ska ha hahhaha
@hallonsaft den kommer hamna ungefär där den bruna/beige är
De dricker vatten Så här kan man hjälpa dem när det är torrt: https://www.naturskyddsforeningen.se/hjalp-ett-bi-bygg-en-bivattnare
Edit: Vattnaren hjälper då inte bara bin utan även andra pollinerare.
Fan jag blir så jävla förbannad så jag har lust att slå sönder skiten