Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu när jag bytt tråd får jag inte igång skiten igen
Uh, känner mig så tom. Lämnade ifrån mig en större uppsats, som tagit mig hundra år att skriva, till opponent och examinator igår. Tyvärr känns det mest bittert eftersom att skicket den här i, trots tiden, egentligen är otillräckligt för att gå upp, men de har nog överseende med eftersom att det är fler personer uppbokade. Hur som helst är jag så jävla sliten, suttit typ dygnet runt med den senaste dagarna och min kropp är inte direkt stresstålig spytt, känt enorma domningar och haft konstant huvudvärk. Utöver det har det så har det varit rörigt privat, och det har verkligen känt helt surrealistiskt att allt liksom kulminerade vid helt fel tillfälle. Men... frågan är, vad sjutton ska jag göra nu? Känner mig helt lost, fast det ger väl med sig om några dagar. Ska iaf försöka rida idag, något jag inte gjort sen innan jag fick min bromsmedicin den 18:e.
Uh, känner mig så tom. Lämnade ifrån mig en större uppsats, som tagit mig hundra år att skriva, till opponent och examinator igår. Tyvärr känns det mest bittert eftersom att skicket den här i, trots tiden, egentligen är otillräckligt för att gå upp, men de har nog överseende med eftersom att det är fler personer uppbokade. Hur som helst är jag så jävla sliten, suttit typ dygnet runt med den senaste dagarna och min kropp är inte direkt stresstålig spytt, känt enorma domningar och haft konstant huvudvärk. Utöver det har det så har det varit rörigt privat, och det har verkligen känt helt surrealistiskt att allt liksom kulminerade vid helt fel tillfälle. Men... frågan är, vad sjutton ska jag göra nu? Känner mig helt lost, fast det ger väl med sig om några dagar. Ska iaf försöka rida idag, något jag inte gjort sen innan jag fick min bromsmedicin den 18:e.
Ang din saknad. Är det verkligen han du saknar eller är det känslan och vetskspen att ha någon som finns där? Jag saknade mest det sistnämnda när jag efter 6 månader ensam rannsaka mina känslor.
Det är skönt när man lyckas hänga i och vända ett sånt läge, åtminstone för en stund! Så.. duktigt! Även om det känns lite löjligt att höra kanskeRäknar matte. Fattar det mesta faktiskt! Men sen kommer den en klurig en som är helt ologisk för mig
Hade en tuff kväll igår med psykbryt så jag sysselsatte mig med att tömma hela badrummet och skura det kliniskt rent till klockan ett inatt. Mår bättre nu när jag fått släppa ut allt. Bra jag tog ut det på städningen för nu är badrummet jävligt rent
Jaja, såna där jobbiga dagar ni vet..
Min sjukdom brukar ställa till det med humöret vid den här tiden på året. Vågar inte ändra medicineringen för 9,5/10 dagar är numera bra!
Blir paus från matten nu en stund. Lunch och sen in till stan en sväng
Handla lite innan maken överger mig för en kurs i huvudstaden några dagar. Han hade btw världens ångest igår när han spenderade 3 mille för sitt jobbs räkning trots att han själv inte betalar. Enda jag tänkte var jag vill också ha 3 mille att shoppa för
Jag förstår tanken o jag har gjort den rannsakan. Frågade mig själv om det är tvåsamheten o den tryggheten jag saknar eller om det är själva honom det gäller o jag fann att det är han jag saknar. Hade kanske varit lättare om det var det andra.
Ja hingsten var den jag fick höra omJapp, bla användes en hingst från Crabbet Park i welshaveln. Jag tror också att det faktiskt var några ston som användes också, om jag kommer ihåg rätt.
Som jag skrev så tänkte jag till 6 månader efter separationen. 6 månader i eget boende utan honom och då hade min kärlek till människan försvunnit.
Inget av tillstånden är lättare än det andra men man tar sig igenom det men det tar tid och det får ta tid.
Jag hade aldrig den här saknaden med exet, alltså exet innan det här.
Jag tjatar på mig själv hela tiden om att det blir bättre. Gissar att mkt av allt släpper när jag bor själv.
Tänk på att solen kan få spelkulor att starta bränder, det finns väl kulor som inte är glasyta utan mera gjorda av lera eller vad det nu är för material med målad yta.Åh vad hemskt det lät att de kan drunkna när de ska dricka vatten ska fixa en sån där idag och ställa på balkongen vid blommorna, såg att det fanns spelkulor på coop.