Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej nej inget regn till mitt håll då hamnar det typ i Göteborg och det blir fel, satsa på Västmanland istället men kan ta lite fukt efter att det lugnat sig där.
Jag skickar varendaste steppsteg uppåt, jag tog en fin sväng när Christer Sjögren spelade (dock hade jag öronproppar :angel:) men steppade loss som attans i någon slags tango/dansdands/vals/reggaekombination.
Göteborg, norrut? :eek: Jag pratar om Västernorrland :D Jag har ingen koll alls vart Västmanland ligger, allt nedanför Gävle är ju "söderut" :o :laugh:

Göteborg, norrut? :eek: Jag pratar om Västernorrland :D Jag har ingen koll alls vart Västmanland ligger, allt nedanför Gävle är ju "söderut" :o:laugh:
Satsa typ mellan Norge och Stockholm (Sveriges huvudstad du vet??) så kan det kanske bli ganska rätt med lite hastighetsfall på vägen och vindar med tur.
I alla fall om du har lika taskigt lokalsinne som mig :angel: men Västmanland vet jag var det ligger, jobbat där en gång i tiden.

Jag borde verkligen träna. Snälla ge mig motivation att ge det 10 ynka minuter nu på kvällen! Varför ska Buke vara så roligt? :p

I kväll tog jag en paus för att ladda batterierna och åkte till sjön med hundarna. Helt underbart! :love:
CB2CBE37-8C9E-4158-ADD0-A4F02F5013E2.webp

Satsa typ mellan Norge och Stockholm (Sveriges huvudstad du vet??) så kan det kanske bli ganska rätt med lite hastighetsfall på vägen och vindar med tur.
I alla fall om du har lika taskigt lokalsinne som mig :angel: men Västmanland vet jag var det ligger, jobbat där en gång i tiden.
Jag har inte världens bästa lokalsinne heller så vettefasen om den kommer rätt :laugh: Men blir ju jobbigt behöva räkna med typ vindar o allt :eek: Stockholm, jo där har jag åkt igenom till hamnen o typ alla sprang som värsta myrstacken :rofl: Sen är det väl Dalarna(släkt där) o Skåne jag känner till. Göteborg o Mariestad har jag hört mycket om också men det är typ allt... Är dock bara Skåne jag säkert vet var det ligger - längst ner :up:

Var som sagt på lägenhetsvisning igen idag, gillade även denna lägenhet väldigt mycket! Något som jag blev lite fundersam över var att det stod 140 bq/m3 gällande radonhalt (byggår 1953), vad jag förstår så anses det vara okej så länge det är under 200, men vill man investera i en sådan lägenhet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
71 72 73
Svar
1 443
· Visningar
69 481
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
2 840
Senast: pepp
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar