Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har jag också gjort. Skulle ta hjälp av en jordhög att hoppa upp på ett större halvblod barbacka. Jordhögen gav vika när jag skulle trampa av. Så jag kanade ner på rygg på backen. Elegegant värre! Då var jag rätt glad att alla de som just ridit hopplektion och deras publik avvikit.
Jag stod på en pall och precis när jag ska svänga över högerbenet tippar den så jag och den faller ihop under hästen. Mamma och stallägaren ser alltihop och viker sig dubbla av skratt medan min häst tittar på mig som om jag inte är klok
Skulle hoppa upp på en liten connemara (tror han var runt 156) barbacka, precis när jag ska hoppa upp flyttar hästen på sig och jag far ner under magen på honom iställetHaha! Ja, man får bjuda på sånt ibland.
Mitt mest osmidiga var nog när jag hade lektion efter att ha ridit några hästar och gick och pratade seriöst för att liksom likt en seriefigur tvär-ramla a la "timbeeeer!".
Jag hade på ngt vis lyckats haka fast sporrarna i varann och föll som en fura.
Härligt En kompis till mig snubblade över frambenet på ponnyn hon var ledare till i småbarnsgruppen för många år senHaha! Ja, man får bjuda på sånt ibland.
Mitt mest osmidiga var nog när jag hade lektion efter att ha ridit några hästar och gick och pratade seriöst för att liksom likt en seriefigur tvär-ramla a la "timbeeeer!".
Jag hade på ngt vis lyckats haka fast sporrarna i varann och föll som en fura.
Aj aj du får snart vira in dig i bubbelplast, var rädd om digJahapp, ramlat idag igen och troligen vrickat foten. Jag blir galen
Sånt är så trist och respektlöst, hejja dig!När folk tror att deras tid är viktigare än min tid. Då blir jag förbannad. Blir några mindre trevliga tele samtal i morgon...
Den här jag också gjort. Lillungen på ryggen (då typ 3 år gammal) ut i skogen. Ponnyn satte krokben för mig och jag föll som en fura.Härligt En kompis till mig snubblade över frambenet på ponnyn hon var ledare till i småbarnsgruppen för många år sen
Här är det bara 11 grader nu på morgonen - BURR.....I söder är det 17 grader och det känns nästan svalt
9 här enligt mobilen.Här är det bara 11 grader nu på morgonen - BURR.....