hallonsaft
Trådstartare
Duken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duken
Bara du liksom
Ja de börjar samla ihop sitt folk, hellre samla ihop och få skicka hem om de inte skulle behövas konstaterade de. Har kontakt med folk som bor närmare och är insatta, organiseringen har börjat dra igång i byarna för att vara redo när det behövs. Hagar, stall och annat ställs i ordning för evakuerade djur och djurtransporter samlas ihop. Men med ett lugn som inte fanns förra gången, nu är alla samlade och fokuserade. Inga rykten utan allt hämtas från nyhetskanaler.@Snurrfian obekräftad uppgift men en skrev i Aftonbladets chatt att hens partner inkallad för hemvärnet.
Hittade det här nu:@Snurrfian obekräftad uppgift men en skrev i Aftonbladets chatt att hens partner inkallad för hemvärnet.
Bränder är fruktansvärt.Ja de börjar samla ihop sitt folk, hellre samla ihop och få skicka hem om de inte skulle behövas konstaterade de. Har kontakt med folk som bor närmare och är insatta, organiseringen har börjat dra igång i byarna för att vara redo när det behövs. Hagar, stall och annat ställs i ordning för evakuerade djur och djurtransporter samlas ihop. Men med ett lugn som inte fanns förra gången, nu är alla samlade och fokuserade. Inga rykten utan allt hämtas från nyhetskanaler.
Jag har också gjort det . Det var när jag skulle sitta upp barbacka. Jag stod på en sten och hoppade upp för kung och fosterland, för att sedan elegant segla över hästen och landa på andra sidan . Hästen blev mycket förundrad över att jag plötsligt låg på backen.Jag har lyckats ramla av en stillastående häst. Det är också rätt imponerande.
När jag fortfarande var med i HV så var jag där och jobbade förra gångenHittade det här nu:
Försvarsmakten deltar också i arbetet med skogsbranden.
— Vi skickar 50 hemvärnssoldater som ska delta i släckningsarbetet, säger Magnus Lindstedt, jourhavande kommunikatör.Källa: https://www.ekuriren.se/nyheter-fran-tt/kraftig-skogsbrand-utanfor-sala/