Jag ramlade av utan att ens kliva på hamnade under den förvånade hästen ocksåJag har lyckats ramla av en stillastående häst. Det är också rätt imponerande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ramlade av utan att ens kliva på hamnade under den förvånade hästen ocksåJag har lyckats ramla av en stillastående häst. Det är också rätt imponerande.
Jag ramlade av utan att ens kliva på hamnade under den förvånade hästen också
Letar efter en häst att köpa Just nu känns det lättare att leta efter en häst i en stor hage, än rätt häst att köpaTrodde först du menade att du var i en sommarhage och letade efter hästen. Det kan också vara svårt nämligen.
Letar efter en häst att köpa Just nu känns det lättare att leta efter en häst i en stor hage, än rätt häst att köpa
Fy så otäckt Hoppas verkligen att dom får det under kontroll snart!Helvete, det verkar kunna utveckla sig till ett riktigt dåligt scenario, det är precis på gränsen till den stora skogsbranden, blåser hårt åt andra hållet och de får det inte under kontroll. Just nu försöker de rädda badgäster som håller på att bli instängda av branden. Som det blåser nu är det mot vårt håll den här gången.
Tog på mig den blöta klänningen och ställde mig i torkskåpet.
TviHerregud så snabbt man kom in i det här maniska sökandet efter information. Tre byar evakuerade, tre helikoptrar ute och vattenbombar och det blåser full storm. Än så länge lugnt för oss men känner ändå att jag är redo om det skulle bli aktuellt att ge sig av. Lite märkligt lugn så där "jag lämnar in uppsatsen nu, jag vet inte om jag kommer att hinna senare" Som om uppsatsen är särskilt viktig i det läget.
Nej det är väldigt mycket byar åt det hållet, för det var ändå fördelen förra vändan, mycket skog och mindre med hus. Nu är det många byar som ligger i elden väg.Tvi
Kollade kartan och det ser inte kul ut.
En god vän har ett större skogsskifte halvannan mil därifrån.
Skönt dock att de drog igång massiv bekämpning direkt. Helikoptrar och ett stor antal räddningskårer.
- och så får det gärna regna. Tror att den där regndansen på fredag får bli redan ikväll.
Det är redan stort.Nej det är väldigt mycket byar åt det hållet, för det var ändå fördelen förra vändan, mycket skog och mindre med hus. Nu är det många byar som ligger i eldens väg.
Jag ramlade av utan att ens kliva på hamnade under den förvånade hästen också