Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min första häst var en rätt het nordsvensk . Hon hade antagligen gått trav (okänd stam etc). Hon drog så fort man knäppt loss henne. Så jag hade alltid en grmma runt halsen när jag tränsade.
Jag stod på en pall och precis när jag ska svänga över högerbenet tippar den så jag och den faller ihop under hästen. Mamma och stallägaren ser alltihop och viker sig dubbla av skratt medan min häst tittar på mig som om jag inte är klok
Jag skulle spänna sadelgjorden på en rund ponny när jag satt i sadeln. Behövde ta i så jag lutade mig åt sidan, sådär som ponnybarn gör. Men jag hade foten kvar i höger stigbygel när jag gjorde det med en slowmotionrörelse gled jag och sadeln runt och blev halvt hängande under magen på ponnyn ponnyn bara vände på huvudet och nästan suckadeMin första häst var en rätt het nordsvensk . Hon hade antagligen gått trav (okänd stam etc). Hon drog så fort man knäppt loss henne. Så jag hade alltid en grmma runt halsen när jag tränsade.
Satte mig upp och knäppte loss henne. Vi flöjtade iväg över en åker tills jag sakta men säkert gled runt och hamnade under magen. Hade glömt dra sadelgjorden. Hon tvärstannade i pur förvåning.
Ska reklamera en kaffebryggare åt jobbet idag. Skriver att vi inte får igång den. Får som svar att de vill att jag beskriver mer om vad som är fel på den. Inget händer när man trycker på startknappen.....typ...
Japp ! Provade till och med den i annat uttag utan resultat.
Sitter sladden i?
Min första häst var en rätt het nordsvensk . Hon hade antagligen gått trav (okänd stam etc). Hon drog så fort man knäppt loss henne. Så jag hade alltid en grmma runt halsen när jag tränsade.
Satte mig upp och knäppte loss henne. Vi flöjtade iväg över en åker tills jag sakta men säkert gled runt och hamnade under magen. Hade glömt dra sadelgjorden. Hon tvärstannade i pur förvåning.