Haha! Shaddap .
Jag googlade Never let me go - och undrar om jag inte sett den filmen och att den var jätteotäck.
Rymde de?
Isåfall är det samma film.
Blir nyfiken på boken och även Hamids. Jag gillade ju fundamentalisten mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Shaddap .
När jag googlar henne inser jag att du nämnt henne förut och jag googlade då också ... Läsvärd, alltså?Sitter framför Babel och väntar på intervju med världens bästa Hanya Yanagihara. Jag är helt nervös, oklart varför?
När jag googlar henne inser jag att du nämnt henne förut och jag googlade då också ... Läsvärd, alltså?
Ja, Ett litet liv var det jag kollade när jag googlade. Du låter tagen av den, det måste betyda nåt.Ja. JA. Hon har skrivit två böcker, debuten The people in the trees, som jag inte har läst men som verkar väldigt läsvärd, och A Little Life som var fantastisk på så många sätt (litteraturkritikernivå på det omdömet va? ). Den har nu kommit på svenska, med namnet Ett litet liv (som blir helt fel med tanke på vad originaltiteln syftar på men oh well).
Kortfattat så känns det först som en vanlig NY-roman om fyra killkompisar men snart går den över till att mest handla om Jude och hans uppväxt, hans liv och hans relationer.
http://www.nationalbook.org/nba2015_f_hyanagihara_interv.html#.WA4KOk2a1UY
Alltså jag måste bara säga att jag älskar den här tråden! Alla är så engagerade och det är så mycket olika böcker att jag blir alldeles lycklig varje gång jag får en notis gällande den här tråden
Alltså jag måste bara säga att jag älskar den här tråden! Alla är så engagerade och det är så mycket olika böcker att jag blir alldeles lycklig varje gång jag får en notis gällande den här tråden
turd:turd: till alla!
Du din gamla
Mitt nästa dubbelnick: Krabbtaskan
Jamen läs Hamids! Alltså den är ju väldigt skriven av en man så, det får man väl vara beredd på, men jag gillar den ändå. Som sagt, jag har läst den många gånger och tycker verkligen om den.Blir nyfiken på boken och även Hamids. Jag gillade ju fundamentalisten mycket.
Måste bli väldigt komplicerat om det ska skakas hand/klo/tentakel vid en hälsning?!Hur är det, kommer bläckisar och krabbisar överens? Det är ju väldigt många armar/ben/tentakler/klor att hålla rätt på?
Bläckisar ÄTER krabbor.Hur är det, kommer bläckisar och krabbisar överens? Det är ju väldigt många armar/ben/tentakler/klor att hålla rätt på?
Känner du dig hotad?! Eller varför pratar du så otrevligt i versaler?!Bläckisar ÄTER krabbor.
Jag ville bara MARKERA det ORIMLIGA i att de skulle UMGÅS.Känner du dig hotad?! Eller varför pratar du så otrevligt i versaler?!
Kom nu inte här och svärta ner stämningen i tråden!
Hälsningar trådskaparen som såklart bestämmer innehållet i tråden