Andra delen heter väl Silkesmasken?Men är det andra delen?! Trodde det var första?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andra delen heter väl Silkesmasken?Men är det andra delen?! Trodde det var första?!
Andra delen heter väl Silkesmasken?
Det borde ha kommit ut en tredje bok på svenska nu också, står i kö på den. Men fem stycken före mej och de har inte ens fått in den till biblioteket ännu. Karriär i ondska heter denPuh, trodde jag var galen där ett tag (galnare kanske?!)
Det har du rätt i, det var silkesmasken jag lyssnade påMen är det andra delen?! Trodde det var första?!
Har precis också börjat med den, fast i bokform. Jag gillar Bengt!Precis börjat lyssna på Drick värmen ur min hand av Bengt Ohlsson. En timme in och jag tycker mycket om den än så länge!
Precis börjat lyssna på Drick värmen ur min hand av Bengt Ohlsson. En timme in och jag tycker mycket om den än så länge!
Jag läste Swing och blev gruvligt besviken ...Har precis också börjat med den, fast i bokform. Jag gillar Bengt!
Minns inte riktigt ... jag hade höga förväntningar efter Hennes mjukaste röst några år tidigare. Och upplägget med ett trött par som blev nyfikna på swingers kändes lovande. Men - det mynnade liksom inte ut i något. Åtminstone inget som jag förstod.@mandalaki varför blev du besviken?