Killaloe
Trådstartare
Det kanske ska hamna i en egen tråd?Kul att fler är på! Ska försöka fixa ett höstbingo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske ska hamna i en egen tråd?Kul att fler är på! Ska försöka fixa ett höstbingo![]()
Absolut, så tänker jag medDet kanske ska hamna i en egen tråd?Så fler ser/det blir enklare att få en överblick kring just bingot och dessutom så försvinner inte infon kring själva brickan i mängden
![]()
Yay va kul!Kul att fler är på! Ska försöka fixa ett höstbingo![]()
Det är typ ett bingo med olika teman som en kryssar utifrån vilka böcker en läst (vet inte hur just detta började men @Anna bjöd in mig till en grupp som verkar ha bingo lite då och då).
Så tex var en ruta i det här att läsa en bok med Brighton-anknytning och sen får en liksom tolka rutorna och fundera över böckerna en läser. Andra rutor har varit mer öppna, typ som en bok med värme (vissa tolkar det bokstavligt, att det ska handla om typ eld, andra att det är skrivet med värme eller utspela sig på en varm plats osv). Jättetrevligt och @Ceta pratade lite om att vi kanske kunde göra ett bingo här på buke - så det kanske skulle kunna vara aktuellt att ta upp den funderingen igen![]()
Det är någon fortsättning på Italuenska skor?Henning Mankell- Svenska gummistövlar.
Ja fristående. Lånade av en kompis som missade det.Det är någon fortsättning på Italuenska skor?
Den är BÄST!2. Den hemliga historien - behöver väl ingen närmare presentation. Jag kan liksom inte beskriva vad som var så bra, men den var ändå sjukt bra?! 700 sidor flög förbi.
Den är BÄST!
Påbörjat Professor Wille Vingmutter, mästerdetektiv - GW:s bok om sitt yrkesliv - och jag ska ge honom några sidor till, men hittills är den ett sömnpiller.
Hoppas du gillar den lika mycket som jag gjorde!The Hazel Wood av Melissa Albert. Hoppas den infriar mina rätt högt ställda förväntningar
Hoppas du gillar den lika mycket som jag gjorde!
Och jag hade typ samma relation till Deborah Harkness som dueller ja, älskade den kanske inte men sträckläste den samtidigt som jag undrade vad jag höll på med
![]()