Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick bara efter infon som står i boken
Ett snyggt lik på svenska (undrar vilket det snygga liket är, för liket som hittats hittills kan omöjligt vara snyggt eftersom det är väldigt... uppdelat). Jag gillar honom så himla mycket!
Nu har jag bara läst avdelning 73 men i den fanns inget intro. Nu blev jag nyfiken på de andra böckerna också så måste läsa dem ocksåJa, jag förstår. Det känns jättekonstigt faktiskt, eller - det är klart att man kan läsa dem fristående, men om man inte har Emma Skölds bakgrund torde flera saker verka lite konstiga. Men jag köper det, det kanske finns prologer/resuméer i början på böckerna?
Jag ska undersöka saken Eventuellt har jag ett konto, men i sånt fall är det synnerligen slumrande! Kanske värt att väcka liv i't?@Koltrast är du på goodreads?
Nu har jag bara läst avdelning 73 men i den fanns inget intro. Nu blev jag nyfiken på de andra böckerna också så måste läsa dem också
Jag har bara 40 sidor eller nåt kvar av den så idag blir den utlästJa, alltså, det är bra att du har läst Avdelning 73 innan du läser Tiggaren åtminstone, för den hade i alla fall jag blivit jätteförvirrad av om jag inte visste bakgrunden. Det hände ju rätt mycket i slutet på Avdelning 73
Det tycker jag du ska göra!Jag ska undersöka saken Eventuellt har jag ett konto, men i sånt fall är det synnerligen slumrande! Kanske värt att väcka liv i't?
Tack för tipset! Jag har inte läst dem, la till den första i want to read på GoodreadsLäst klart sista delen i trilogin om Gemma Doyle och överlag är det en himla trevlig serie tycker jag. Coola, men väldigt tonåriga, tjejer med magiska krafter är ändå en bra början tycker jag (på tal om det -har du läst @yodadog ? Kan tänka mig att du ev skulle gilla )
Nu har jag läst den och är inne på fortsättningen "Istället för dig".Det är fjärde boken, första som jag läser serien är fristående!
Toppen!Ja, alltså, det är bra att du har läst Avdelning 73 innan du läser Tiggaren åtminstone, för den hade i alla fall jag blivit jätteförvirrad av om jag inte visste bakgrunden. Det hände ju rätt mycket i slutet på Avdelning 73
Läser i en bokgrupp att någon älskade Grottbjörnens folk så mycket att hon gett sin dotter namnet Ayla