Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag heter Killaloe så inte heller så svår att hitta tror jag
@Anna
Åh, jag önskar att jag hade Twitter! Hade varit fantastiskt att få följa Neil!
Du behöver inte "ha" Twitter, det går bra ändå! https://twitter.com/NeilThePuffin
Åh tack!Du behöver inte "ha" Twitter, det går bra ändå! https://twitter.com/NeilThePuffin
Åh tack!
Barnböcker känns som ett betydligt rimligare sätt att fortsätt storyn om Polly och Neil än fler romaner. Tror det kommer bli väldigt gulliga böcker
Och det skulle vara något dåligt?! Eller?!Hm, inser att jag kan kan verka mer feministisk än vad jag är med tanke på mina bokval.......
Har den i mitt E-bibliotek. Blev sugen på den nu.Läser avdelning 73 av Sofie Sarenbrant.
Läser inte deckare så ofta men den här är en riktig bladvändare!
Absolut inte! Feminism är jättebra.Och det skulle vara något dåligt?! Eller?!
Det är fjärde boken, första som jag läser serien är fristående!Har den i mitt E-bibliotek. Blev sugen på den nu.
Vet du om det är den första i hennes serie?
Ok, vad bra att det är fristående. Blev mest sugen på den av hennes böcker.Det är fjärde boken, första som jag läser serien är fristående!
Fyren mellan haven och St Ives, kan ju inte bli så mycket bättreJag läser The Girls av Lisa Jewell, som jag tror heter Flickorna i parken på svenska. Nästan klar. Jättebra.
Började på Fyren mellan haven igår, verkar mycket lovande.
Är nu på plats i St Ives och hoppas på mycket läsning under de närmaste dagarna - jag är här till på måndag
Fyren mellan haven och St Ives, kan ju inte bli så mycket bättre
Har du läst Varat och Varan av Kajsa Ekis Ekman?Har läst ungefär halva Torskarnas prideparad idag. Bästa jag har sett vad gäller frågan om surrogatmödraskap! Outstanding! Studenterna ska få göra argumentationsanalys på den.
Det är fjärde boken, första som jag läser serien är fristående!
Jag gick bara efter infon som står i bokenFast det håller jag inte med om. Kommer inte ihåg hur viktigt det är att läsa första och andra i ordning, men efter andra är de ju tydligt sammanhängande.
Nej, men jag blev nyfiken då det refereras till den i Torskarnas prideparad. Den sistnämnda är nu utläst. Jag tycker att den borde användas dom läromedel i samhällskunskap på alla gymnasieskolor i hela landet.Har du läst Varat och Varan av Kajsa Ekis Ekman?
Jag har läst serien förut, en gång när jag var i 12-13 års åldern, och så läste jag om den igen för något år sedan. Tror jag läste de två första böckerna, en av dem ligger i min bokhög och jag tror det är trean.. Tyckte mer om böckerna nu än när jag var yngre, tycker inte den riktigt känns som en barnbok.Läst klart "Bärnstenskikaren" tredje delen i serien om guldkompassen. Känner mest nja :/
Visst det var ett tag sen jag läste de två första, så jag har tappat lite av vad som ledde upp till denna. Men ändå kändes den lite "hafsig" och i allmänhet spretig. Inte alls så spännande som första boken. Men glad att jag läst ut serien nu iaf Kan (utan att ha sett filmen) förstå varför de bara filmatiserade första boken