Så kul att ha kommit igång med läsandet lite igen, och så skönt att ha tid att slå sig ner i soffan och läsa i lugn och ro! Ska börja läsa Vintersaga (Mark Helprin) nu och hoppas den är så bra som jag tror!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Karfitsa jag fattade heller inget första gången jag läste Den amerikanska flickan beroende på att jag läser så snabbt och missade små detaljer som man behövde ha för att förstå sammanhanget.
Alltså fy fan. Läste precis Blå koral av Louise Boije af Gennäs. Fy fan vilken jävla skitbok. Hur jävla tjattrigt får det bli? Hur jävla många oväsentliga, irrelevanta jävla dialoger och förklaringar ska man vara tvungen att ta sig igenom? Hur kan nån sympatisera med dessa egocentriska barnrumpor?
@Anna jag såg att vi är vän med samma kalmarbaserade bloggare/krönikör/författare på facebook! Kände igen dig i en kommentar du skrivit till henne.
11.22.63 av Stephen King (ni som ej sett miniserien, gör det.) och Ready Player One av Ernest Cline
Aha! Malin W, gissar jag då? Ja, henne har jag följt i många herrans år, innan Aftonbladet-tiden tror jag till och med.
Yes, jag har också följt henne i väldigt många år.