Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju en riktigt skämmig bok. Har för mig att @Anna håller med. Dessutom tycker jag att den känns otroligt ute och daterad med allt fokus på Twitter.Tyckte nog allt den var tragisk på något sätt i hopp om att få ihop lite kosing!
Den bestämde jag mig tidigt för att aldrig läsa. Känns som att det varit bättre att det bara fått sluta med "så levde de lyckliga i alla sina dagar".Har precis läst ut Helen Fieldings "Mad about the boy" som handlar om Bridget Jones när hon fyllt 50 år. Tyckte nog allt den var tragisk på något sätt i hopp om att få ihop lite kosing!
Den bestämde jag mig tidigt för att aldrig läsa. Känns som att det varit bättre att det bara fått sluta med "så levde de lyckliga i alla sina dagar".
100 sidor in i Lola uppochner av Monika Fagerholm. Gillar den hittills, men det är många personer att hålla reda på så lite lätt rörig.
Den läste jag för nåt år sedan, den tyckte jag var intressant!Jag började läsa Nattens cirkus (Morgenstern) igår och hittills är det precis min typ av bok, så himla fint att läsa
Den läste jag för nåt år sedan, den tyckte jag var intressant!
Jag tyckte den höll sig på rätt jämn nivå boken igenom, har glömt en del detaljer (tror det är närmare 2-3 år sedan jag läste den), men definitivt en bok jag skulle kunna tänka mej att läsa fler gånger!Åh va kul! Jag är helt fast i den och gillar den så himla mycket, så kul om den inte blir sämre i slutet
Ja, det är ju en riktigt skämmig bok. Har för mig att @Anna håller med. Dessutom tycker jag att den känns otroligt ute och daterad med allt fokus på Twitter.