Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller verkligen med! Det är något jag alltid tänker på vid egenutgivna böcker, det märks ganska tydligt.Sen är det här inte ett specifikt "problem" för just Marvelin, men jag upplever att nästan alla som ger ut sina böcker själv på ett eller annat sätt egentligen skulle må bra av att jobba mer med sina böcker. Böckerna känns ofta lite hafsiga med en språkbehandling som skulle behövt dras någon gång extra genom korrekturen. Dock var just den hör boken absolut inget extremt exemplar med ovan nämnda problem, men visst märks det ändå.
Jag väntar på att "Älskade terrorist" av Anna Sundberg och Jesper Huor ska komma ut på Storytel. Nån som vet hur lång tid det brukar ta för nya böcker att landa där?
Jag läser Jussi Adler Olssons tvåa, Fasanjägarna. Tycker den känns lite väl konstruerad, inte alls lika bra som hans första. Men jag tycker mig ha hört att han blir bättre igen efter tvåan?
Åh så bra att höra! Just flaskposten sa en kollega också var väldigt bra. Jag kommer definitivt att fortsätta serien.Det tycker jag i alla fall. Flaskpost från p är bättre och (om inte slutet är katastrof) Journal 64 ännu mer så.