Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jättebra tips, verkligen! Jag har läst båda (och älskade Flickorna från Riyadh ) .
Får googla!Min fantastiska väninna av Elena Ferrante? OBS jag har inte läst den själv OBS jag har bara hört om den
Now we're talking ! chick lit från Indien och Pakistan kan vara SÅ jäkla helt rätt att det är löjligt. Jättetack för tipsen!!The Consequences of love av Sulaiman Addonia, romance i Saudiarabien.
Almost single av Advaita Kala, chic lit i Indien.
Karachi, you're killing me! av Saba Imtiaz, chic lit/humor i Pakistan.
Håller tummarna! Det var så lite så, att boktipsa är mitt yrkeNow we're talking ! chick lit från Indien och Pakistan kan vara SÅ jäkla helt rätt att det är löjligt. Jättetack för tipsen!!
Du skulle kunna parafrasera dwn titeln när du skriver din egen bok "Done with men as writers" (kan bli en hel serie med olika författare som är trötta på män i olika versioner)Done With Men
Just "Done with men as writers" har jag känt mig länge nu. När man väl börjat läsa med kritiska glasögon är det svårt att sluta.Du skulle kunna parafrasera dwn titeln när du skriver din egen bok "Done with men as writers" (kan bli en hel serie med olika författare som är trötta på män i olika versioner)
"Done with men" part 472 of an ongoing series......Du skulle kunna parafrasera dwn titeln när du skriver din egen bok "Done with men as writers" (kan bli en hel serie med olika författare som är trötta på män i olika versioner)
Ja men så är det ju verkligen! Det är samma med "romantiska" böcker/filmen som egentligen bara uttrycker att kvinnor inte är kompletta utan en MAN i sitt liv, har en väl sett mönstret är det mycket svårare stt roas av sådana böcker (vilket är bra i det stora hela men så irriterande när så många slöläsningsböcker är just sådana )Just "Done with men as writers" har jag känt mig länge nu. När man väl börjat läsa med kritiska glasögon är det svårt att sluta.
Jag vet inte om jag någonsin kommer våga läsa om min tonårsfavorit Steinbeck. Kommer det gå som med Hundra år av ensamhet, som jag bara tyckte var gubbig när jag läste om den?Ja men så är det ju verkligen! Det är samma med "romantiska" böcker/filmen som egentligen bara uttrycker att kvinnor inte är kompletta utan en MAN i sitt liv, har en väl sett mönstret är det mycket svårare stt roas av sådana böcker (vilket är bra i det stora hela men så irriterande när så många slöläsningsböcker är just sådana )
Jag vet inte om jag någonsin kommer våga läsa om min tonårsfavorit Steinbeck. Kommer det gå som med Hundra år av ensamhet, som jag bara tyckte var gubbig när jag läste om den?
To my Love blir det, av Karin Aspenström!
Nope, den har jag inte läst. Såg att den utspelas 1830 och jag läser som sagt inte gärna historiska böcker.visserligen något historisk men har du läst Wide Sargasso Sea av Jean Rhys?