Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Urg vilket creep. Hoppas de inte blir ihop. (men det blir väl folk i sådana böcker)Läser en annan bok av den där människan Guillaume Musso. Den här är sämre redan från början - en man och en kvinna träffas snabbt på en flygplats och råkar få med sig varandras telefon. När de upptäcker misstaget sätter sig snubben och lusläser ALLT i hela hennes telefon - inklusive alla hennes mail och hennes mensgravidapp. Som man ju gör . Cliffhangers som "Men varför skulle en kvinna som säger sig vilja bli gravid se till att ALDRIG ha sex när hon har ägglossning??" får mig att vilja slå nån. Även det att hela cirkusen framställs som nån sorts romantisk jävla saga - ooooh han lär känna henne genom att kolla igenom hennes Facebook och mail och blir kär i hur fantaaastisk hon verkar. Snubben blir helt till sig över att hon inte gillar typisk tjejig och dålig musik och filmer utan att hon har BRA smak (dvs gubbig smak som förmodligen herr Musso själv har).
Det hela ska vara en deckare men 20% in i boken så är det mest spännande som hänt att Creepy McÄckel klurade ut att "Esteban", som hon enligt kalendern träffar en gång per vecka, inte var hennes heta sydamerikanska älskare utan hennes terapeut. Whoop-dee-fucking-doo.
Varför läser jag den? Den kostade bara 7€ och jag tänkte "äsch, den kan ju inte vara sämre än Central Park. Ack så fel jag hade!
Spännande! Hoppas några är vettigaDeckardags! Flera NYA deckare inne på 7-dagarslån, so here goes.... först ut blir Carin Gerhardsens Falleri, fallerala. Återkommer.
Och nu har jag avslutat Hjort/Rosenfeldts femte roman om Sebastian Bergman och Riksmord. Den heter De underkända. Någon mördar dokusåpadeltagare eftersom hen tycker att fördumningen breder ut sig på bekostnad av bildning och kunskap.
100 sidor in i Vi är alla utom oss. Den är väldigt hoppig och babblig så hittills är jag inte begeistrad. Nu kom precis en vändpunkt i historien så förhoppningsvis blir den bättre. Den har ju fått bra omdömen i alla fall, så jag fortsätter lite till.