Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innan jag hade läst boken kändes Tim Burton som ett ganska självklart val, men jag vet inte riktigt vad jag tycker längre. Han sätter ju en ganska stark prägel på sina filmer, och inte direkt i den riktning som jag själv tänker mig när jag läst boken. Filmen kan säkert bli bra, men jag ska försöka att inte jämföra den med boken.
Jag följer en bibliotikarie på instagram, som jag ramlade över av en slump, men annars är min bästa källa till inspiration den här tråden. Är även inne på bibliotekets hemsida med jämna mellanrum där de uppdaterar lite om nyinkomna böcker, men det är ju såklart inte alltid högaktuellt. Så att eh, jag kanske är fel person att svara iom att jag inte har så bra koll ändåDen här Odins barn verkar populär, någon som läst den?
En fråga till, någon som följer några bokrelaterade instagramkonton? Jag orkar inte med några sociala medier nästan så har ingen koll. Hur skaffar ni koll på vad som gäller och händer i bokvärlden?
Jag laddade hem Konsten att höra hjärtslag igår och började lyssna på den imorse. Har lyssnat en timma och än så längekänbs den lovande. Anna-Maria Käll är dessutom min favoriruppläsare.