Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Anna
Kan det funka att lyssna på böcker som är "tramsiga" och inte så långa, alternativt ungdomsböcker? De brukar ju inte vara så petiga med att en hänger med i varenda liten händelse
Annars är Brev till samhället kanske i den stilen som du söker?
Apropå Sarah Waters, hur är Främlingen i huset? Jag köpte fel e-bok och får liksom dras med den (nackdelen med e-böcker). Jag gillar inte spök, så det är kanske inte så troligt att jag kommer läsa den. Men tänk om det är mer en bra roman än en spökbok?
Gillar du Badhytten? Jag läste den för ett tag sedan och tyckte inte att den var något att ha.Lyssnat klart på Istvillingar. Lyckades pricka in det så bra att det var 15 sekunder kvar på boken när jag parkerade bilen utanför huset när jag kom hem från jobbet igår. På det stora hela rätt ok. Hade en lätt krypande känsla i kroppen bitvis.
Nu lyssnar jag på Badhytten - det som göms i sand kommer fram ibland av Christina Olseni och Micke Hansen.
Jag har inte kommit så långt än att jag kan ge ett omdöme. Ber att få återkomma om det.Gillar du Badhytten? Jag läste den för ett tag sedan och tyckte inte att den var något att ha.