Killaloe
Trådstartare
Visst är den bra?!Jag läser Istvillingar av S K Tremayne. Herregud. Så. Spännande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är den bra?!Jag läser Istvillingar av S K Tremayne. Herregud. Så. Spännande.
Den här Odins barn verkar populär, någon som läst den?
En fråga till, någon som följer några bokrelaterade instagramkonton? Jag orkar inte med några sociala medier nästan så har ingen koll. Hur skaffar ni koll på vad som gäller och händer i bokvärlden?
Tack! Bokhora kollar jag också ibland, verkar som att de finns på instagram också.Jag följer några. Nu på sommaren är det lite skralt med bokbilder, men det kommer. T ex sistatimmen, bokdetektiven, johannasdeckarhorna, fiktiviteter, bokfrossa, brabocker_books, hermiasays. En del av dessa (alla dessa?) är även bloggare, så jag kollar runt nån gång då och då, mest läser jag dock på bloggen bokhora.se om jag läser någon bokblogg.
Tack! Bokhora kollar jag också ibland, verkar som att de finns på instagram också.
Visst är den bra?!
Jag tycker ljudbok fungerar alldeles ypperligt vid promenerande, men det känns lite tråkigare av någon anledning när jag ska försöka ta ut mig (då är det musik som gäller). Men testa liksom, det kan säkert bli braVad tror ni som är bra på att lyssna?
Jag tycker ljudbok fungerar alldeles ypperligt vid promenerande, men det känns lite tråkigare av någon anledning när jag ska försöka ta ut mig (då är det musik som gäller). Men testa liksom, det kan säkert bli bra
Och angående uppläsningen - hjälper det om du drar upp hastigheten på uppläsningen?
Istvillingar, vilken typ av bok är det? Är den läskig som i blodig och rå? Eller bara spännande? Eller vad? Har den i bokhyllan på storytel men vill inte börja lyssna om den blir otäck. Orkar som inte med sådant just nu.Jag läser Istvillingar av S K Tremayne. Herregud. Så. Spännande.
Parallelläser även Systerskap av Janouch, och så Stolthet och fördom då. Det går inte fort med den sistnämnda - får se om jag orkar.
Jag skulle säga att den är i samma stil som Kvinnan på tåget - dvs rätt spännande och med en del vändningar men absolut inte blodig och rå. Jag tyckte mest att den var intressant, fascinerande och väldigt välskriven - snarare än otäck och obehaglig.Istvillingar, vilken typ av bok är det? Är den läskig som i blodig och rå? Eller bara spännande? Eller vad? Har den i bokhyllan på storytel men vill inte börja lyssna om den blir otäck. Orkar som inte med sådant just nu.
Låter lovande.Jag skulle säga att den är i samma stil som Kvinnan på tåget - dvs rätt spännande och med en del vändningar men absolut inte blodig och rå. Jag tyckte mest att den var intressant, fascinerande och väldigt välskriven - snarare än otäck och obehaglig.
Jag skulle säga att den är i samma stil som Kvinnan på tåget - dvs rätt spännande och med en del vändningar men absolut inte blodig och rå. Jag tyckte mest att den var intressant, fascinerande och väldigt välskriven - snarare än otäck och obehaglig.