Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Killaloe kanske har samma titelöversättare bara
Äsch, de är lättsamma och bra att bryta av med emellanåt. Sen skall en nog inte analyser böckerna eller ens lust att läsa dem allt för mycket
haha, så kan det ju vara Samtidigt är det ganska mysigt/skönt att veta hur allt kommer sluta. För man vet ju inte ändå förän man läst klart Spelar ju ingen roll hur många böcker man läst av samma författare (eller samma typ av författare ) för de kan ju alltid ha ändrat sig till just den bokenJa så måste det vara! Eller så har de gått samma skrivkurs
Och visst är det så, det är bara lite tradigt när de är så extremt förutsägbara att det räcker att läsa de första fem kapitlen för att veta vad som händer (eller egentligen räcker det med baksidan men då får en ju inte veta vad alla karaktärer heter ) och typ samma saker upprepar sig. I den här boken har hittills två stycken personer dött på nästan precis samma sätt - jag menar, hur svårt kan det vara att variera dödsfall? Det är ju bara att se på CSI eller nåt
Men då har du ju redan läst i princip det man behöver läsa!Hoppar in som gubben i lådan i den här tråden och frågar om boktips. Ska på resa och måste ha något att läsa. Jag vill bestämt läsa kvinnliga författare just nu. Inga gubbar.
De böcker jag lyssnat på och läst på sistone och gillat är Chimanda Ngozi Adichies Americah och En halv gul sol, Gillian Flynns tre böcker och Anne Holts 1222 över havet och Bortom sanningen.
Snälla ge mig tips! Har laddar ner Egenmäktigt förfarande, så de har jag på gång.
Men då har du ju redan läst i princip det man behöver läsa!
Bara skoja. Du kan ju kolla på Låt vargarna komma/Carol Rifka Brunt och Förr eller senare exploderar jag/J Green. De kanske kan vara något
Skrev hon inte Någon dag ska man dö, men alla andra dagar ska man leva? Då får det ju en djupare mening. Tillskrivs P-O Enquist, verkar det som.Blev inte besviken på Marianne Cedervalls Solsvärta.
Citatet som sitter kvar i hjärnan är " Någon dag ska man dö, men alla andra dagar ska man det inte.".
Mörk jord är jättebra! Om du nu får någon lästid i LondonInte läst, så jag laddade ner hennes första bok Mörk jord till läsplattan. Hämtade hem Steglitsan också av Donna Tartt. Vet inte alls om det är min typ av bok, får se. Hinner inte läsa vad ni i tråden tyckt om den, men vet att den diskuterats.
Inalles har jag tre olästa böcker på läsplattan, varav en på 784 sidor, samt några som ljudbok. Det ska man väl klara sig på under en tripp till London
Mörk jord är jättebra! Om du nu får någon lästid i London
Vill också läsa den, NUUU!Blev inte besviken på Marianne Cedervalls Solsvärta.
Citatet som sitter kvar i hjärnan är " Någon dag ska man dö, men alla andra dagar ska man det inte.".
Börjar på Egenmäktigt förfarande och hoppas att den är bra.