Just nu läser jag Looking for Alaska av John Green. Fantastisk på alla sätt och vis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, är den också bra alltså? Då kanske man måste läsa den ocksåJust nu läser jag Looking for Alaska av John Green. Fantastisk på alla sätt och vis!
Åh, är den också bra alltså? Då kanske man måste läsa den också
Filmatiseringen av Gone Girl har premiär ikväll, och ska man tro SR är den precis sådär tillplattat tråkig och orättvis mot boken som jag befarade att den skulle bli. Attans! Tror jag ska gå och se den trots allt, och försöka att inte bli alltför besviken.
Just nu läser jag Looking for Alaska av John Green. Fantastisk på alla sätt och vis!
Jag gick förbi en hel hög av honom i en bokhandel på lunchen, baksidestexterna lät lovande på åtminstone ett par stycken.Läser också the fault just nu! Såg filmen i somras, men boken är underbar ändå Läser på engelska! Skall defentitivt kolla upp hans andra böcker om de är lika bra!!
@jarakamandan just ordet luguber återkommer flera gånger i båda böckerna. Det finns flera liknande hangups som är lite roliga. Jag gillar verkligen både Gentlemen och Gangsters men känner inte riktigt att jag för tillfället kan vara så uppmärksam som jag behöver vara för att läsa dem ordentligt. Men jag ser fram emot filmen!
Oj, va jobbigt... och jag som har den liggandes i min att läsa-högJust nu läser jag Lila Hibiskus och antagligen är jag för dum, för jag förstår inte alls vad det är jag läser. Kanske blir det bättre om några sidor (har läst ca hälften) men just nu är det verkligen frustrerande att sitta som ett frågetecken och inte förstå
Vad tyckte du om Utvandrarsviten? Har den stått sig eller börjar den kännas "gammal"?Jag har läst färdigt Utvandrarsviten, äntligen!
Håller på med The little friend av Donna Tartt också men jag blir lite förvirrad.
Oj, va jobbigt... och jag som har den liggandes i min att läsa-hög
Jag var faktiskt inte heller jätteimponerad av Lila Hibiskus, medan min mamma som generellt är ganska bok-kritisk blev helt tagen av den. Det kanske är en sådan bok som berör dig väldigt mycket om du är "rätt sorts person" liksom, med tankesätt, erfarenheter och humör som passar in för den boken just där och då? Jag vet inte, jag bara svamlar och spekulerar...Jag misstänker att min oförståelse mest beror på mitt sätt att läsa och att jag helt enkelt inte har en välfungerande hjärna för närvarande
Så jag misstänker att du kommer ha större behållning av den än jag
Jag var faktiskt inte heller jätteimponerad av Lila Hibiskus, medan min mamma som generellt är ganska bok-kritisk blev helt tagen av den. Det kanske är en sådan bok som berör dig väldigt mycket om du är "rätt sorts person" liksom, med tankesätt, erfarenheter och humör som passar in för den boken just där och då? Jag vet inte, jag bara svamlar och spekulerar...