Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul med din Knausgård-feber, den börjar likna Harry Potterfansens besatthet![]()
Jag somnar av Purple Hibiscus, så till den grad att jag funderar på att riva ut de första trettio sidorna,
Fast härbärgera känslor, säger jag!!!![]()
För övrigt måste jag nog testa Arne Dahl!
Hehe, just det där gillade jag! Gav en klar känsla av autencititet. Precis som när hon hela tiden har ont i nacken, huvudet osv - mycket tjat om det men det gör också att jag verkligen tror på det. Det som möjligen retade mig - om det nu var i den boken eller hennes andra - var att karln beter sig som en yxa vilket får henne att komma fram till hur mycket hon älskar honom. Ungefär.
Språket är ingen höjdare, nej - men jag kräver inte alltid det... Men nog är det mycket bättre än t ex Marklund och Pellejöns Kallentoft.
Jag tycker att du ska läsa nästa också, Bara ett barn! Den är bättre. Fast hon har ett fånigt avsnitt i den där hon skojar med/hyllar sin farsa, Leif GW Persson. Hade varit mycket roligare om hon avrättat honom
![]()
Det var kallt och hon låg med ansiktet ner i den leriga marken. Ögonen var täckta med lera.
Benen och armarna spretade lealöst åt olika håll. Hon såg inget, kände inget. Hjärtat hade för länge sedan slutat att slå.
Han tog av sig handskarna och kände med händerna på den förvridna plåten.
Huvudet hängde framåt och ansiktet var söndertrasat. Hasse böjde sig in och satte fingrarna mot halsen för att känna efter puls. Ett knappt märkbart dunkande nådde hans fingertoppar, och ur ansiktet kom ett svagt rosslande.
spretar lealöst
KL
Vad vore alternativet? Att han tog av sig handskarna och kände med fötterna?
"Okey de e chill", sa hon till slut.
"Jag skall bara ringa Musse och käka lite", gäspade Sanna. "Skall vi träffas elva utanför pressbyrån vid tunnelbanan?"
Han gav Walter en blick som föll på kroppen i trappen.
Hade jag skrivit "Det var lera i ögonen" hade jag önskat att min coach levererat ett fotavtryck i röven på mig.