Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gör en till omgång av den goda linssoppan jag gjorde igår. Den tog slut, uppenbarligen föll den den skeptiske maken på läppen också!
Lagom hungrig och jag hqr orkat laga mat två dar i rad nu! Något slags rekord
Tvättmaskinen får motion också, bäst att passa på när det är fint torkväder.
Jag lever!
Jag blir så sjukt irriterad på när min kollega sitter och pratar i telefon istället för att tamma med mig. Nu blev ett tåg sex minuter försent helt i onödan..
Är dötrött just nu men eftersom jag missade apoteket igår ( rumpan fastnade i sängen ) så är det lika bra att göra bort det så fort vätktabletterna gör sitt annars rotar nog röven sig igen.
Jävel vad mör jag är i musklerna. Att flyttstäda är tungt skit men det är bara att bita ihop.
Känns som att gäddhänget kommer att vara minimalt om några veckor
Jag kontaktade en journalist på en av landets största kvällstidningar angående en totalt felskriven artikel det var fel ord som smitit genom autokorr antar jag och blivit av mänskligt misstag.
Får svar som är så dåligt skrivet så jag skrattar.
Jag är inte duktig på att skriva korrekt alls men jag är inte heller journalist.
Dock kunde inte personen vara väluppfostrad och tacka för informationen, fast jag faktiskt vänligt påpekade felet och höll normalt uppfostrad ton. *suck*
Och så fick jag veta att jobbgarantin går ut i juni för mig.
Hey,
om någon här känner till något kontor i täby i stockholm, tala om det - jag tänker fan skicka mejl till dem alla!! Vilket kontor som helst, de behöver inte ha något jobb ute - tänker skicka ändå
På väg hem från den hemliga destinationen. Mycket nöjd med att ha gissat på såväl den som på tre av prinsens namn. (Gissade bara på tre namn så på sitt sätt full pott )
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.