Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får jobbet!Jag är lite bitter Vad är det för mening att läsa på universitetet när det inte belönar sig i lönekuvert?
... Kan man skriva det i ens CV? "God självkännedom"?Intressant, detta har verkligen visat hur jag reagerar på motgångar just nu i arbetssökandet:
1)
2)
3)
Det är ju sant, men metallarna på jobbet tjänar några tusen mer än mig.Man får jobbet!
Man skulle ha valt rätt gymnasielinjeDet är ju sant, men metallarna på jobbet tjänar några tusen mer än mig.
Man skulle ha varit manMan skulle ha valt rätt gymnasielinje
Kvinnorna skulle ha dominerat världenMan skulle ha varit man
Kvinnorna skulle ha dominerat världen
Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra med mitt liv, är dock fortfarande ung!Men visst självklart, man ska veta vad man vill göra resten av livet när man är typ 15 år och "ung och dum" varför verkar det vara nästan omöjligt att läsa till sig något som finns som gymnasieutbildningar?
Menade att på mitt jobb är vi mindre än 5% kvinnor och det finns en anledning, vi är tydligen inte lika starka som en man. Och vi kvinnor jobbar på kontoret...Kvinnorna skulle ha dominerat världen
why not?Nej, definitivt inte
Utseendet lurar en. Vi var två kvinnor och en man som puttade på en full lastad pall i snö som vägrade röra sig men så kom den kortaste(?) kvinnan och lyckadesMenade att på mitt jobb är vi mindre än 5% kvinnor och det finns en anledning, vi är tydligen inte lika starka som en man. Och vi kvinnor jobbar på kontoret...
why not?