Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har besiktat den och fick att jag var tvungen att fixa en trasig lampa plus byta bromsskivor fram, vilket gör att det blev ombesiktning ;) och idag var den inne på verkstan och fick bromsskivorna bytta! Lampan har jag själv bytt tidigare, de skulle då se till att den 2:an för bromsskivorna togs bort. Men hur vet jag att den verkligen är det?
Aha så de skulle släcka tvåan? Du kan gå in på transportstyrelsen och kolla ditt eget fordon, du kan även kolla andras men jag vet inte hur det ser ut om det finns tvåor, på våran stod det bara när senaste godkända besiktningen var.

Aha så de skulle släcka tvåan? Du kan gå in på transportstyrelsen och kolla ditt eget fordon, du kan även kolla andras men jag vet inte hur det ser ut om det finns tvåor, på våran stod det bara när senaste godkända besiktningen var.
Får vänta några dagar och se om de har rapporterat in det, annars får jag åka och ombesikta bilen.

Jag är sömnig men ska nog äta något innan jag lägger mig. Verkställighetsplanering med figurant på förmiddagen, föreläsning om arbetsförmedlingen samt självskydd på eftermiddagen. Självskyddet var extremt svettigt :p

Alltså jag orkar inte med detta. På allvar. Jag vill inte längre.Jag vill hoppa av men det har jag inte råd med :cry: Känner mig så jävla less! . Jag kommer ringa kommunen igen i morgon. Det blev ingen examination. det är uppskjuten i en vecka. Inte fick jag välja tid heller utan blev bara meddelad att den 27 kl 20.30. Men tack för den då :banghead: Min lärare är totalt omedgörlig på alla sätt och vis och hänvisar till att han inte behöver vara medgörlig eller mer flexibel med att åtminstone erbjuda nån annan tid för det det kräver inte hans anställning :confused: :banghead:

Alltså jag orkar inte med detta. På allvar. Jag vill inte längre.Jag vill hoppa av men det har jag inte råd med :cry: Känner mig så jävla less! . Jag kommer ringa kommunen igen i morgon. Det blev ingen examination. det är uppskjuten i en vecka. Inte fick jag välja tid heller utan blev bara meddelad att den 27 kl 20.30. Men tack för den då :banghead: Min lärare är totalt omedgörlig på alla sätt och vis och hänvisar till att han inte behöver vara medgörlig eller mer flexibel med att åtminstone erbjuda nån annan tid för det det kräver inte hans anställning :confused: :banghead:

Vilken jävla idiot!

"Spottar"
Känner mig en aningen sönderstressad. Frustrerad. Arg. Rädd.
Det är för mycket nu. Jag vet inte hur jag ska bena allt och orka. Fast orkar gör jag ju. För att jag måste. Men jag vill helst bara öppna en flaska vin, gråta lite och tycka livet är pissigt jobbigt en stund och dränka mina känslor.

Men så är jag fattig som en kyrkråtta och vinet lyser med sin frånvaro här hemma. Så jag tar mitt te och hoppas ångesten försvinner så jag får lite sömn. Om några timmar ringer klockan och ännu en dag på jobbet väntar.

Och så känner jag mig asjobbig som ventilerar här... :(

Haft några bra timmar på jobbet. Döm om min förvåning när läkaren från psyk ringde för att kolla läget. Jag berättade om brevet och att jag var avskriven från dem men fortfarande behöver samtal. Hon tyckte det hela lät märkligt så hon skulle ta upp det på nån romd imorgon.

Imorgon blir det några timmar på jobbet igen och tidig kväll kommer sambon hem för helg!

"Spottar"
Känner mig en aningen sönderstressad. Frustrerad. Arg. Rädd.
Det är för mycket nu. Jag vet inte hur jag ska bena allt och orka. Fast orkar gör jag ju. För att jag måste. Men jag vill helst bara öppna en flaska vin, gråta lite och tycka livet är pissigt jobbigt en stund och dränka mina känslor.

Men så är jag fattig som en kyrkråtta och vinet lyser med sin frånvaro här hemma. Så jag tar mitt te och hoppas ångesten försvinner så jag får lite sömn. Om några timmar ringer klockan och ännu en dag på jobbet väntar.

Och så känner jag mig asjobbig som ventilerar här... :(

@EmmaW du är inte asjobbig :heart

Kämpa på med skolan så den blir klar så du slipper ha det hängande över dig. Vilken jävla idiot som inte ens försöker sammarbeta :rage:

På honom!!!!

Go get him och ge dig inte!!!

Pillat med hemsidan. Haft ett psykbrott på datorn som blev överhettad och helknäpp. Efter den fick vila och svalna en stund gick det bra. Lyckades dock aldrig få in länken till youtubekanalen. Men nu är min hjärna lika överhettad som datorn så jag skiter i det för i kväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
354
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
3 846
Senast: doppler
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 141
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka